12:15|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 03 دی 1397 - 12:16
کد خبر: 10984
معاون عمرانی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

12 فروردین سال آینده فاز دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان به بهره‌برداری خواهد رسید

با ادامه روند تکمیل و اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان، 12 فروردین ماه سال آینده تاریخ اتمام فاز دوم پروژه از سوی پیمانکار تعیین شده است.
12 فروردین سال آینده فاز دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان به بهره‌برداری خواهد رسید

کاظم زوار در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت روند تکمیلی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به دلیل مشکلات مالی پیمانکار تابستان امسال با توقف روبرو شد از اواسط شهریور ماه طی برگزاری جلسات هماهنگی بین پیمانکار و مسئولان شهری فعالیت عمرانی آن دوباره از سرگرفته شده    است.
وی افزود: فاز دوم این پروژه از بلوار والفجر به سمت جاده مهاباد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند..
زوار با بیان اینکه لوپ غربی تقاطع غیرهمسطح نبوت حدفاصل امامت و نبوت با هدف روانسازی ترافیک شهری با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیارد ریال در حال اجرا است، ادامه داد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر تا زمانی که شرایط جوی مناسب باشد در راستای رفاه حال شهروندان اجرا می‌شود و از اواخر آذرماه جاری تا 15 فروردین سال آتی اجازه هیچ‌گونه حفاری و عملیات در سطح خیابان‌ها به شرکت‌های خدماتی داده نمی‌شود.
معاون عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مطالبات پیمانکاران در اجرای پروژه‌های شهری از محل تهاتر انجام می‌شود اضافه کرد: با ادامه روند تکمیل و اجرای پروژ تقاطع غیر همسطح آذربایجان، 12 فروردین ماه سال آینده تاریخ اتمام پروژه از سوی پیمانکار تعیین شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید