13:52|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1397 - 14:24
کد خبر: 11012
امام جمعه میاندوآب در گفت‌و‌گو با باریش:

نمایندگان مجلس پیگیر مشکلات توسعه میاندوآب باشند

نمایندگان مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی باید موانع توسعه ای از جمله مشکلات توسعه این شهر را در سطح کلان پیگیر باشند.
نمایندگان مجلس پیگیر مشکلات توسعه میاندوآب باشند

حجت‌الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش با اشاره به موانع توسعه و پیشرفت، اظهار کرد: نمایندگان باید در مجلس و سطح کلان پیگیر مشکلات و مطالبات مردمی باشند.
وی در تشریح مشکلات مربوط به شهرستان میاندوآب، به وضعیت نامناسب جاده های مواصلاتی اشاره کرد و افزود: یکی از جاده های این شهرستان راه سرچم است که از مطالبات جدی مردم در این منطقه است.
حسن زاده در ادامه با تاکید بر مشکل بیکاری و نبود زمینه های استغال پایدار در میاندوآب بر لزوم پیگیری مسئولان در راستای اتمام هرچه سریعتر پروژه پتروشیمی تاکید کرد و افزود: بهره‌برداری با شتاب بیشتر از چنین طرح‌هایی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات بیکاری در شهرستانها و حتی استان را نیز حل کند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بحث موانع توسعه‌ای شهرستانها موضوع ریشه‌ای است و بدون شک برطرف شدن آن زمان کافی و اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد، یادآور شد: بیکاری مهم‌ترین چالشی است که مردم این شهرستان از آن رنج می‌برند و سختی‌های بسیاری را برای مردم به بار آورده است.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید