13:48|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1397 - 09:52
کد خبر: 11016
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

تمام جاده‌های مواصلاتی استان باز است/رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

به دلیل افت دما و برودت هوا که منجر به یخبندان بودن جاده‌های مواصلاتی می‌شود رانندگان وسایط نقلیه هنگام تردد در مسیرهای برون شهری حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
تمام جاده‌های مواصلاتی استان باز است/رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتوگو با سرویس اجتماعی باریش، با اعلام این خبر گفت: تمام جاده های مواصلاتی در جنوب و شمال استان باز است و تردد در آنها برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل افت دما و برودت هوا در ساعات گذشته احتمال بروز یخبندان در سطح جاده‌های مواصلاتی وجود دارد به همین دلیل رانندگان وسایط نقلیه و کسانی که قصد تردد در مسیرهای جاده‌ای را دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تردد در مسیرها وجود ندارد و تمامی راه‌های استان از شب گذشته به همت اکیپ‌های امدادی راهداری بازگشایی شده است.
شکری تصریح کرد: تنها در شهرستان خود مسیر دو روستای الند و قطور که شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود بود در حال بازگشایی است و تا پیش از ظهر امروز تردد در این مسیر هم به روال عادی باز می‌گردد.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 68 اکیپ عملیاتی راهداری در تمام راهدارخانه استان مستقر هستند و بیش از 520 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین برف روبی آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
شکری با اشاره به اینکه برف دیروز تقریبا تمامی شهرها و مسیرهای استان را درگیر کرده بود، خاطرنشان کرد: در راستای تردد راحت‌تر مسافران در جاده‌های استان از روز گذشته عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی به دفعات در این مسیرها انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه کسانی که قصد سفر و تردد در جاده‌های استان را دارند پیش از سفر حتما از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در مسیر نیز به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی عمل کنند، ازدحام دیروز در مسیر گردنه قره تپه سلماس به دلیل اینکه بارش‌ها ابتدا به صورت کولاک بود وسیله نقیله تریلی و اتوبوس دچار سانحه شده بودند که سبب ازدحام ترافیکی شد.        

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید