01:58|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1397 - 14:30
کد خبر: 11101
یادداشت:

هواداران برای والیبال از جان خود گذشتند/ بسدی داها غیرته گل!

پس از دیدار حساس روز گذشته که به باخت شاگردان شهنازی منجر شد، تعداد زیادی از هواداران اشک ریختند و از شرایط والیبال ارومیه گله کردند اما در این میان هوادار دیگری که در میان سکوها به عنوان چهره‌ای محبوب شناخته می‌شود از نتایجی که والیبالیست‌های ارومیه‌ای گرفته بودند امان بریده و قصد اقدام خطرناکی را در سالن شش هزار نفری داشت.
هواداران برای والیبال از جان خود گذشتند

سرویس ورزشی باریش؛ چهارشنبه 19 دی ماه روز خاصی برای عشاق والیبال آسیا بود، یک هفته مانده به این روز مهم فضای مجازی تب و تاب خاصی برای حضور هواداران در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه داشت؛ مردم و عشاق دعوت‌ها را به صورت حداکثری پذیرفته و با ندای "سن چاغیرسان گلرم من" ستون‌های آهنین دورنالار یوواسی را به لرزه درآوردند.

شهرداری ارومیه میزبان کاله آمل بود، دیداری که گره پلی‌آف به آن بسته شده بود، قرمز پوشان ارومیه چیزی کم نداشتند و هواداران دورنالار یوواسی را برای یک برد مهیج و مقتدر آماده کرده بودند. بیش از 4 هزار عاشق گلوی خود را برای بازیکنانی پاره کردند که نای جنگ نداشتند و معضل وحشتناک ست پنجم که از سیدعباسی و خداپرست به این تیم به ارث رسیده است را برای هواداران دوباره به نمایش گذاشته و امان عشاق را بریدند.

والیبال ارومیه هرگز سال خوبی را سپری نکرده است، شهرداری ارومیه از 15 بازی خود تنها 3 برد بدست آورده و در 12 بازی مغلوب رقیبان خود شده است و همچنین دیگر تیم ارومیه‌ای که دورنا نام دارد با رکورد 100 درصدی شکست به دنبال جا به جایی رکورد باخت در لیگ است.

با شکست مقابل کاله در حضور دیدگان بیش از 4 هزار هوادار عاشق، اندک امیدهایی که برای صعود به پلی آف برای قرمزپوشان ارومیه‌ای وجود داشت، نابود شد تا اشک در چشمان مردمی جمع شود که تنها شادی آن‌ها به ورزش و موفقیت تیم‌های ورزشی آذربایجان دوخته شده است.

روز گذشته هوادار هر چه در توان داشت برای تیم رو کرده و تارهای صوتی خود را برای این تیم فدا کرد اما نشد که نشد! والیبال با گوشت، پوست و استخوان مردم ارومیه عجین شده است، اما بازیکنان تیم شهرداری ارومیه هنوز به درجه‌ای از غیرت نرسیده‌اند تا از جان برای تیم محبوب ارومیه‌ای مایه بگذارند.

پس از دیدار حساس روز گذشته که به باخت شاگردان شهنازی منجر شد، تعداد زیادی از هواداران اشک ریختند و از شرایط والیبال ارومیه گله کردند اما در این میان هوادار دیگری که در میان سکوها به عنوان چهره‌ای محبوب شناخته می‌شود از نتایجی که والیبالیست‌های ارومیه‌ای گرفته بودند امان بریده و قصد اقدام خطرناکی را در سالن شش هزار نفری داشت. هوادار مسنی که با شور و نشاط خود جلوه‌ای خاص به سالن 6 هزار نفری می‌داد پس از پایان بازی روز گذشته با چشمانی پر از اشک قصد آن را داشت تا خود را از سکوهای طبقه دوم سالن به زمین بیاندازد که با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه شد.

حال باید بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری ارومیه بدانند که مردم برای والیبال ارومیه از جان خود می‌گذرند، لذا ضرورت دارد تا تمامی بازیکنان با جان و غیرت خود برای موفقیت والیبال ارومیه قدم بردارند.

آنچه که بود گذشت، یک بار دیگر "عیبی یوخ" به زبان آوردیم، حال که امسال ارومیه شانس بسیار اندکی برای حضور در پلی آف دارد امیدواریم در لیگ آینده محبت‌های هواداران جبران شود.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید