13:45|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1397 - 09:48
کد خبر: 11166
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

پسماند خشک تحویل دهید کارت شارژ هدیه بگیرید

برای تشویق همشهریان در جهت مشارکت در طرح تفکیک زباله‌های تر و خشک و تحویل آن به محل‌های مورد نظر، مقرر شده است برای آنان کارت شارژ ایرانسل و همراه اول اهدا شود.
زباله تفکیک شده تحویل دهید کارت شارژ هدیه بگیرید

احد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص اجرای طرح تفکیک زباله در ارومیه اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند طرح آزمایشی تفکیک زباله را از اوایل دی‌ماه در سطح شهر ارومیه آغاز کرده است. 
وی افزود: در حال حاضر سه پایگاه جمع آوری زباله در میدان رودکی، مولوی و میدان خیرین برای دریافت زباله‌های تفکیک شده مستقر هستند.
 یوسفی ادامه داد: برای تشویق همشهریان در جهت مشارکت در طرح تفکیک زباله‌های تر و خشک و تحویل آن به محل‌های مورد نظر، مقرر شده است برای آنان کارت شارژ ایرانسل و همراه اول اهدا کنیم.
وی تصریح کرد: ادامه روند اجرایی این طرح نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رسانه‌ها و جوامع مختلف دیگر است که در این صورت بتوانیم اجرای این طرح را در سطح شهر ادامه دهیم.
یوسفی اضافه کرد: در صورت عملکرد و نتایج قابل قبول این طرح با ایجاد مخازن مخصوص تفکیک زباله در سطح مدارس و مساجد نیز اجرا می‌شود.
وی افزود: از اواخر دی‌ماه، طرح دیگری را  به صورت غیر رسمی و آزمایشی و در قالب 6 دستگاه ماشین اجرا خواهیم کرد که این ماشین‌ها با حضور در محله‌های مختلف شهر با توزیع کیسه‌های مخصوص زباله و دریافت زباله‌های تفکیک شده عمل خواهند کرد. 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تشریح کرد: تا به این لحظه استقبال و مشارکت مردم در این طرح قابل قبول بوده است لذا در صورت اطلاع رسانی مستمر، فرهنگ سازی و افزایش مراکز تحویل زباله‌های تفکیک شده امیدواریم نتایج قابل قبولی را از اجرای این طرح به دست آوریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید