01:51|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1398 - 10:56
کد خبر: 11919
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

استقبال گردشگران کشورهای همسایه از نهمین جشنواره گل‌ها

حضور و استقبال شهروندان، هم‌وطنان و گردشگران از کشورهای همسایه از نهمین جشنواره گل‌ها نقطه عطفی جهت بهبود وضعیت صنعت گردشگری شهر ارومیه است.
استقبال گردشگران کشورهای همسایه از نهمین جشنواره گل‌ها

«حسین بخشایشی» در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی، در آئین اختتامیه نهمین جشنواره گل‌ها که در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امسال جشنواره گل‌ها باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته با برنامه‌های متنوع فرهنگی در چهار نقطه از شهر ارومیه برگزار شد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از استقبال پرشکوه مردم و شهروندان از نهمین جشنواره گلها در ارومیه، گفت: در مراسم افتتاحیه جشنواره، مهمانانی از استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه حضور داشتند که این حضور افتخاری برای شهر ارومیه و امتیازی ممتازی است که نباید از کنار این موضوع به سهولت گذشت.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: حضور و استقبال شهروندان، هم‌وطنان و گردشگران از کشورهای همسایه نقطه عطفی برای ارومیه جهت بهبود وضعیت صنعت گردشگری است که در صورت ادامه‌داشتن و هدفمند کردن این برنامه‌ها می‌توان قدم‌های مفیدتری را نیز برای توسعه شهرمان برداشت.
بخشایشی ادامه داد: خلاقیت و نوآوری طراحان نهمین جشنواره گل‌ها جای تقدیر و قدردانی دارد زیرا با گل‌های زیبا و عطرآگین جلوه و سیمای زیبایی به شهر بخشده بودند که سبب شد تصاویر جشنواره در رسانه‌های استانی و کشوری مخابره شود و همین موضوع افتخار بزرگی برای ما است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به شناخته‌شدن ارومیه در سراسر کشور با نماد گل‌های لاله، افزود: قدردان حضور مردم در نهمین جشنواره گل‌ها هستیم و امیدواریم شهروندان با بیان نظرات و انتقادات خود مجموعه شهرداری را برای برگزاری به نحو احسن  جشنواره‌های دیگر یاری رسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید