00:01|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1398 - 11:14
کد خبر: 11921
معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

هدف از برگزاری جشنواره‌های مختلف ایجاد نشاط اجتماعی است

سیاست اصلی و کلی مجموعه شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان است و جشنواره‌های مختلف در سطح شهر ارومیه نیز با همین هدف برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری جشنواره‌های مختلف ایجاد نشاط اجتماعی است

«امیر سحابی» در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌، در آئین اختتامیه نهمین جشنواره گل‌ها اظهار کرد: سیاست اصلی مجموعه شهرداری ارومیه ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان است به هیمن دلیل نیز در ماه‌های مختلف سال و متناسب به شرایط اقدام به ایجاد جشنواره‌های مختلف می‌کند.
وی گفت: جشنواره گل‌های نیز با هدف افزایش شادی در بین آحاد مردم برگزار شد و خوشبختانه استقبال پرشور مردم از این جشنواره نشان از تحقق این هدف دارد.
معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در ادامه، افزود: مجموعه خدمات شهری ارومیه تصمیم دارد علاوه بر تلاش جهت ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان، آرامش و امنیت خاطر را نیز برای آن‌ها به ارمغان آورد و برای رسیدن به این منظور نیز تمام پرسنل به طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.
سحابی گفت: پرسنل و کارگران در ایان بارندگی‌ها  نیز برای پرهیز از ایجاد بحران و حفظ آرامش و امنیت روانی شهروندان به طور شبانه‌روزی مشغول فعالیت بودند و به سبب همین تلاش‌ها بود که باوجود بارش‌های شدید مشکل خاصی برای شهروندان در سطح شهر ایجاد نشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید