01:56|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1398 - 03:49
کد خبر: 11935
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

افزایش قیمت نان در ارومیه تخلف است

هیچ‌گونه بخشنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در ارومیه وجود ندارد و افزایش قیمت از سوی نانوایان تخلف و گرانفروشی محسوب می‌شود.
افزایش قیمت نان در ارومیه تخلف است

عزیز عسگراوغلو در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص افزایش قیمت نان در برخی نانوایان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه نانوایان اعمال نشده است و هرگونه افزایش قیمت از طرف نانوایان تخلف و گرانفروشی محسوب می‌شود. 
وی افزود: برای انواع نان‌ها یک قیمت مصوب تعیین شده و تا زمانی که تغییر قیمت صورت نگیرد نانوایان موظف هستند نان را با قیمت مصوب شده به مشتریان ارائه دهند.
عسگراوغلو تصریح کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت بر عهده سازمان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در حال حاضر نیز هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد. 
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در پایان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی از سوی نانوایان، با شماره 124 تماس بگیرند و تخلفات را به سازمان نظارت و بازرسی گزارش دهند تا کارشناسان نظارتی بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شده و بررسی‌های لازم را انجام دهند و طبق قانون با متخلفین گرانفروشی برخورد خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید