01:48|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1398 - 07:19
کد خبر: 11986
یادداشت:

مدیرکل دائم الجلسه و همیشه غایب آذربایجان غربی!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در زمره همان مسئولین کمیاب و گاه نایابی است که ارباب رجوع برای یافتنش باید چند ماه و شاید هم چند سالی را در جلوی درب اداره دخیل ببندد تا بتواند مدیرکل را یافته و مشکل خود را بیان کند.
مدیرکل دائم الجلسه و همیشه غایب آذربایجان غربی!

سرویس اجتماعی باریش‌؛ در زمان‌های نه چندان دور از جمله «خدا نکنه کارت به بیمارستان بیفته» بسیار استفاده می‌شد زیرا حضور در بیمارستان زمانی رخ می‌داد که فرد دچار بیماری و سانحه‌ای شده باشد ولی این روزها دیگر شرایط فرق کرده است و به مدد همت‌های مسئولین آذربایجان غربی در عدم پاسخگویی به ارباب رجوع و سرگردانی مراجعین برای گرفتن یک امضای کوچک دیگر از جمله «خدا نکنه کارت به اداره بیفته» بیشتر استفاده می‌شود.
این روزها اگر کارتان به ادارت استان افتاده باشد به خوبی این حقیقت تلخ را لمس کرده‌اید، که برای گرفتن یک امضای کوچک باید هفت‌خوان رستم را رد کرد و در این مراحل هفت‌خوان رستمی یا مسئول مربوطه در ماموریت می‌باشد، یا در مرخصی ساعتی و شاید هم در جلسه‌ای حضور دارد که زمان اتمام آن هرگز برای ارباب رجوع مشخص نیست و احیانا اگر به طور کاملا اتفاقی توانسته باشید مسئول مربوطه را پیدا کنید به احتمال بسیار زیاد یا وقت ندارد و یا اینکه اعلام خواهد کرد که برای امضا باید ابتدا با مسئول دیگری هماهنگ شود که او هم اکنون حضور ندارد و بدین ترتیب باید چند ماهی بروید و بیاید.
حکایت این روزهای ادارات قصه‌ای بی‌انتها است که پایانی برایش قابل تصور نیست، و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در زمره همان مسئولین کمیاب و گاه نایابی است که ارباب رجوع برای یافتنش باید چند ماه و شاید هم چند سالی را در جلوی درب اداره دخیل ببندد تا بتواند مدیرکل راه و شهرسازی را یافته و مشکل خود را بیان کند.
پیرو عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی در سازمان اداری خود یکی از مخاطبان باریش نیوز در پیام ارسالی خود نوشته است: در اداره راه و شهرسازی هیچ مسئولی پیگیر نیست و هر بار به این اداره مراجعه کرده‌ایم، گفته‌اند رئیس به جلسه رفته است و هیچ کس دیگری را جایگزین خودش نکرده است، از همین رو مردم ساعت‌های طولانی باید در صف انتظار بایستند!
کاش مسئولین می‌دانستند که برای خدمت به مردم در پشت میزهای خود نشسته‌اند و ساعاتی که از مردم تلف می‌شود حق الناسی است که به گردنشان سنگینی خواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید