15:53|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1398 - 11:53
کد خبر: 12946
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

دره چای ارومیه در اولویت لایروبی قرار دارد

با توجه به فرارسیدن فصل بارشهای پاییزی لایروبی کانال جمع آوری ابهای سطحی در دره چای ارومیه جزو اولویت های لایروبی قرار دارد.
لایروبی شهرچای ارومیه مستمر انجام نمی‌شود

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز از روند اجرای عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه در حال انجام است اما به دلیل رها سازی آب امکان انجام عملیات مستمر وجود ندارد.
وی افزود: طبق مشاهدات میدانی کانال دره چای ارومیه نیز از وضعیت نامناسبی برخوردار است و نیاز به لایروبی دارد که این اقدامات نیز در دستور کار معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه قرار می‌گیرد.
سحابی افزود: انباشت زباله در کانال‌های آب در سطح شهر ارومیه چهره شهر را بسیار زشت و ناپسند جلو می‌دهد از مردم درخواست می‌کنیم تا فرهنگ شهرنشینی و عدم ریختن زباله در کانال‌های شهری را رعایت کنند تا شاهد شهر عاری از زباله باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: لزوم فرهنگ سازی و جلوگیری از ریختن زباله در سطح شهر و کانال‌های آب به شدت احساس می‌شود و مردم و مسئولان باید با همکاری یکدیگر بتوانند در این زمینه تلاش کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید