08:26|دوشنبه, مهر 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 13:12
کد خبر: 14781

کاسبی‌های پنهان در روزهای بحرانی محدودیت‌های کرونا

برخی از کسب و کارها علیرغم اعمال محدودیت برای کنترل بیماری کرونا ویروس در آذربایجان غربی مخفیانه و به دور از چشم قانون همچنان در حال ارائه خدمات هستند.
کاسبی‌های پنهان در روزهای بحرانی محدودیت‌های کرونا

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، نزدیک به یک ماه است که با افزایش روند ابتلای مردم به کرونا در آذربایجان غربی محدودیت‌ها باز هم به استان بازگشته و برخی از فعالیت ها برای کنترل وضع موجود بازهم محدود شدند.

اما محدودیت ها انگار برای برخی از مردم معنی و مفهوم خاصی ندارد چراکه علیرغم هشدار در مورد ممنوعیت بازگشایی برخی اماکن همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

میدان دواب ارومیه یکی از محل هایی است که گرچه در عمل تعطیل است ولی ظاهرا مشتریان و عرضه‌کنندگان دام و احشام در زمین های حاشیه این میدان بدون توجه به محدودیت های اعمال شده همچنان به کار خود ادامه می دهند.

محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی به مدت یک هفته دیگر بازهم تمدید شد، پر واضح است که اگر مردم و مسئولین دست به دست هم ندهند و برای بهتر شدن این اوضاع کمک نکند محدودیت ها همچنان برقرار می ماند.

زبانسراها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها از جمله اماکنی هستند که باز هم فعالیتشان برای یک هفته محدود شده است اما متاسفانه برخی از کسب و کارها به صورت مخفیانه فعال هستند و به خیال خودشان قانون را دور زده اند در حالی که نمی دانند کرونا با کسی شوخی ندارد و اگر رعایت نشود ممکن است به قیمت جان افراد تمام شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید