11:09|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1399 - 11:41
کد خبر: 14955
یادداشت:

نتیجه سرمایه گذاری‌ها در آذربایجان‌غربی به کجا رسید؟

چندی پیش مسئولین در جلسات متعدد نسبت به سرمایه گذاری‌ها در آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کردند و در طی اخبار مختلف از سوی نهادهای مختلف وضعیت مناسبی ارزیابی شد اما نتیجه آن تا کنون چندان قابل لمس نبوده و به نظر می‌رسد در حد شعار باقی ماند.
نتیجه سرمایه گذاری‌ها در آذربایجان‌غربی به کجا رسید؟

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، سرمایه گذاری در استانی همچون آذربایجان‌غربی که دارای ظرفیت‌های عظیمی است نباید مورد بی توجهی مسئولین قرار گیرد اگرچه برخی از مسئولین امر به طور مکرر از سرمایه گذاری‌های متعدد در استان خبر می‌دهند اما نتیجه آن در بطن استان چندان قابل لمس نیست .

بی تردید سرمایه گذاری نقش بسزایی در توسعه استان و همچنین کاهش بیکاری می‌تواند داشته باشد اما لازمه آن حضور نیروهای کاربلد و متخصص است که عملگرایی را به شعارها و وعده‌های پشت تریبون ترجیح دهند وگرنه با کسب برخی رتبه‌های صرفا روی کاغذ نمی‌توان به توسعه استان و شهر ارومیه چندان امیدوار بود.بهتر نیست مسئولین در سال پایانی دولت نتیجه سرمایه گذاری ها و تاثیر آن در استان را بطور شفاف اعلام نمایند؟

در طول چند سال اخیر بارها اعلام شده است که سرمایه گذاری در استان روبه بهبود بوده و از جایگاه بهتری برخوردار شده است اما تاکنون بطور شفاف مطرح نشده که ماحصل این سرمایه گذاری‌ها به کجا رسیده و چندین جوان مشغول به کار شده است !

در هرحال تا زمانی که صرفا به ارائه آمارها و گزاش‌ها بسنده شود این استان به روال گذشته محروم باقی خواهد ماند و چیزی جز بیکاری و ناامیدی نصیب مردم نخواهد شد مگراینکه متولیان این مسئله تصمیم به جهش اساسی در این حوزه بگیرند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید