00:05|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1399 - 11:32
کد خبر: 15643
رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت با باریش:

ورود موج بارشی به آذربایجان غربی/کاهش محسوس دما از اواخر هفته جاری

طبق بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، از اواخر هفته جاری شاهد کاهش 10 تا 15 درجه‌ای محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.
ورود موج بارشی به آذربایجان غربی/کاهش محسوس دما از اواخر هفته جاری

مهدی صابری، رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش‌ نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که تداوم سامانه بارشی طی امروز سه شنبه 30 دی و فردا چهارشنبه 1 بهمن همچنان در سطح استان فعال می‌باشد.
 
وی افزود: در اغلب نقاط استان به خصوص در مناطق جنوبی و جنوب غربی شدت بیشتری خواهد داشت و غالبا به صورت بارش برف خواهد بود.
 
صابری به آخرین تغییرات دمایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با خروج سامانه بارشی از صبح روز پنج شنبه شاهد افت 10 تا 15 درجه و سردی هوا خواهیم بود.
 
رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: شهرستان چالدران با 5 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و پلدشت با 16 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان ثبت شده همچنین روز گذشته دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات صفر درجه و در گرم ترین ساعات 11 درجه بالای صفر گزارش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید