20:01|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1399 - 11:53
کد خبر: 15754
یادداشت:

ازدحام در باغ رضوان ارومیه؛ عاملی برای تشدید ویروس کرونا

در مقابله با کرونا علاوه بر وظیفه مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی یک وظیفه مهم و اساسی بر عهده عموم مردم است که از تجمعات پرهیز کنند، اگر همراهی و همکاری مردم نباشد هرچقدر تصمیمات سخت‌گیرانه گرفته شود به نتیجه نخواهیم رسید.
ازدحام در باغ رضوان ارومیه؛ عاملی برای تشدید ویروس کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با یک‌ساله شدن شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، کماکان شاهد ازدحام و شلوغی در باغ رضوان ارومیه هستیم که این خود عاملی برای انتقال ویروس به شمار می‌آید.

می‌توان گفت بعد از گذشت مدتی به نوعی گرفتار سهل‌انگاری مردم شده‌ایم، شرایط عادی‌انگاری شده و تاجایی که اکنون وضعیت بیماری در حال اوج گیری است و به موازات آن سخت‌گیری‌ها نیز تشدید خواهد شد.

با اینکه برای جلوگیری از انتقال و تشدید ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای رفت و آمد به باغ رضوان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا اعمال شده، ولی مردم به این مسئله توجهی نداشته و ندارند.

اگر پنج شنبه‌ها گذری از آرامستان ارومیه داشته باشیم شاهد ازدحام مردم در آنجا خواهیم بود که خود عاملی برای گسترس انتقال ویروس در سطح شهری می‌باشد.

درست است که مامورانی برای منع تردد در آنجا آماده باش می‌باشند ولی در این میان پارتی بازی باعث سرکشی عده از مردم می‌شود و منع تردد برای آنها مفهومی ندارد و این یک مسئله نگران کننده به شمار می‌رود.

این مسئله غیر قابل انکار است که از دست دادن عزیز بزرگترین غم در این دنیا می‌باشد ولی با فوت یک نفر نباید جان دیگر عزیزانمان را در کف دست گذاشته و به استقبال کرونا برویم.

در پایان انتظار می‌رود که مردم توجه به توصیه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا را در اولویت خود قرار داده و از تجمع در باغ رضوان خودداری کرده تا بیش از این  شاهد قربانی‌های کرونایی در سطح استان نباشیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید