02:11|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1400 - 09:01
کد خبر: 16516
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

هوای آذربایجان‌غربی همچنان گرم است

در حال حاضر روزهای گرمی در سطح استان حاکم است در 24 ساعت گذشته ، دمای هوای شهرهای پلدشت، بوکان،شوط، مهاباد و میاندوآب به 40 درجه بالای صفر رسید.
هوای آذربایجان‌غربی همچنان گرم است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، به وضعیت دمایی آب و هوا اشاره و اظهار کرد: استمرار الگوهای تابستانی در منطقه سبب شده تا اواسط هفته جاری جو آرام و پایداری در سطح استان حاکم باشد همچنین در اوقات بعد از ظهر نیز وزش باد نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: برای اواسط هفته بارش‌های خفیف و پراکنده در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتاد گفت: در حال حاضر روزهای گرمی در سطح استان حاکم است در 24 ساعت گذشته ، دمای هوای شهرهای پلدشت، بوکان،شوط، مهاباد و میاندوآب به 40 درجه بالای صفر رسید.

وی عنوان کرد: تا اواسط هفته جاری تغییرات دمایی چندانی وجود ندارد اما از نیمه دوم هفته جاری به صورت نسبی دمای هوا تا 3 درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 36 درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات 15 درجه بالای صفر ثبت شده و همچنین پلدشت با 42درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و اشنویه با 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید