02:41|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1400 - 12:10
کد خبر: 16570
قابل توجه مسئولین:

روستای گلمانخانه را دریابید

چند روزی می‌شود که اهالی روستای گلمانخانه در تماس با پایگاه خبری باریش‌نیوز از نبود امکانات مناسب به ویژه آب آشامیدنی در این روستا گلایه‌مند هستند.
روستای گلمانخانه را دریابید

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روستای گلمانخانه از توابع بخش مرکز شهرستان ارومیه است  که در دهستان بکشلوچای قرار دارد.

فاصله روستای گلمانخانه از ارومیه ۲۰ کیلومتر است و براساس سرشماره سال ۹۲ جمعیت این روستا تقریبا ۱۰۰۰ نفر (۲۲۰ خانوار) بوده است که طبق تماس‌های مردمی از سوی ساکنان این روستا، به دلیل نبود امکانات مناسب رفاهی و آب آشامیدنی بیشتر ساکنان از این روستا به شهر مهاجرت کردند.

با توجه به اینکه منطقه گلمانخانه یک منطقه تفریحی و توریستی است از مسئولین انتظار می‌رود تا توجه ویژه برای ایجاد امکانات رفاهی مناسب و رسیدگی به مشکل آب شرب این روستا از مهاجرت ساکنان جلوگیری نمایند.

در شرایط کنونی که ایجاد امکانات اولیه در مناطق روستایی اعم از آب، برق، گاز و تلفن از ملزومات اساسی است متولیان امر باید با توان پای کار آمده و مشکلات روستا نشینان را حل کنند تا ساکنان در روستاها هم با خیال آسوده به کار و فعالیت بپردازند.

از قدیم گفته‌اند آب مایه حیات است و در مکانی که آب نباشد زندگی کردن غیرقابل تحمل می‌شود امید است متولیان منطقه گلمانخانه صدای مردم را بشنوند و آنان را در فراهم کردن شرایط مناسب برای ادامه حیات یاری نمایند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید