17:05|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1400 - 12:55
کد خبر: 17675

برگزاری قرعه‌کشی جشنواره بزرگ داغ زمستانی سیتادیوم ارومیه

مراسم قرعه‌کشی جشنواره داغ زمستانی سیتادیوم ارومیه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حضور برندهای معروف از سراسر کشور برگزار شد.
برگزاری قرعه‌کشی جشنواره بزرگ داغ زمستانی سیتادیوم ارومیه

به گزارش پایگاه باریش نیوز، امروز یکم اسفندماه در مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه، مراسم قرعه کشی داغ زمستانی با حضور نمایندگانی از برندهای مطرح سراسر کشور برگزار شد.

در واقع برگزاری چنین جشنواره هایی از سمت سیتادیوم، توانسته نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی و فرهنگی کلانشهر ارومیه داشته باشد.

مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه با رعایت تمامی سطح استانداردهای بین المللی، محیطی را فراهم کرده تا خانواده ها بتوانند در آنجا با آرامش خاطر فراوان از کیفیت محصولات خود اطمینان پیدا کنند و به خرید خود بپردازند.

 گفتنی است که باشگاه مشتریان سیتادیوم ارومیه از اول بهمن ماه سال جاری آغاز به کار نموده است و از تاریخ ذکر شده تاکنون ۶۶۷۱ نفر عضو این باشگاه شده‌اند. جشنواره داغ زمستانی سیتادیوم ارومیه همچنان ادامه دارد و شما عزیزان می‌توانید با حضور در سیتادیوم و خرید از برندهای منتخب، کد قرعه‌کشی و امتیاز دریافت کرده و با خرید بیشتر، شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

در پایان اولین مراسم قرعه کشی بزرگ جشنواره داغ زمستانی سیتادیوم ارومیه، به ۱۰ نفر از مشتریان باشگاه سیتادیوم جوایزی نفیس از برندهای معتبر کشور تعلق گرفت.

شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از جشنواره‌های پیش روی سیتادیوم ارومیه به پیج اینستاگرامی این مرکز به آدرس
https://instagram.com/urm_citadium?utm_medium=copy_link
مراجعه کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

reza
1400/12/01 - 23:54

سلام اصلا مشخص نیست کہ از کدوم سایت میشہ برندگان قرعہ کشی در سیتادیوم رو نگاہ کرد