10:12|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آبان 1402 - 11:39
کد خبر: 18482
امام جمعه ارومیه:

غزه مسئله نخست جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سفرهای رهبران غربی، ناتوانی رژیم صهیونیستی در نبرد رودررو و شلیک موشک از راه دور ،نشان دهنده مهلک بودن ضربه حماس و نابودی این رژِیم منحوس در آینده نزدیک است.
غزه مسئله نخست جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب موضوع غزه  را مسئله نخست جهان اسلام دانست و گفت:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مردم غزه مظلومانه به شهادت می رسند ولی از سویی نیز به خداوند توکل کرده اند و استقامت آنان موجب پیروزیشان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در طول تاریخ رژیم منحوس صهیونیستی چنین ضربه ای به آنها نزده شده بود و این ضربات به فرموده رهبر معظم انقلاب غیر قابل ترمیم است.

وی ادامه داد: این که اشرارعالم از جمله رهبران آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای استکباری به رژیم منحوس صهیونیستی سفر های متعددی می کنند این نشان دهنده مهلک بودن ضربه حماس به صهیونیست ها است و با این عملیات ان شا الله این رژیم منحوس از بین خواهد رفت.

امام جمعه ارومیه با بیان این که آمریکا در تمام این جنایت ها شریک است خاطرنشان کرد: این نهایت بدبختی رژیم منحوس صهیونیستی است که از دور با شلیک موشک به جنگ نیروهای حماس می روند و توان نبرد رودررو در مقابل نیروهای حماس را ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  گفت: ذلیلانه ترین حالت جنگ شلیک موشک از راه دور و به خاک و خون کشیدن زنان و فرزندان فلسطینی توسط رژیم منحوس صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: آینده ازآن فلسطینیان است چرا که قرآن کریم فرموده که عاقبت از آن متقین است و رژیم منحوس صهیونیستی نیز از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب حکام کشورهای اسلامی باید آگاهانه به موضوع وارد شده و فریب کشورهای استکباری خصوصا آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را نخورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افراد که در فتنه سال گذشته مشغول ارائه بیانیه های متعدد بودند در جریان جنایت های رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان غزه ساکت شده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری تصریح کرد: با توجه به این که مجلس محل خرد جمعی باید افراد نخبه و متعهد و از سویی توانمند را برای این مسئولیت خطیر شناسایی و انتخاب کنیم.

وی همچنین گفت: کارشناسی ها در دستگاه قضایی باید با رعایت امانت ها و با دقت انجام گیرد چرا که قضاوت ها بر اساس این کارشناسی ها انجام می گیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن دهم ربیع الثانی سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) و مقام شفاعت آن حضرت  گفت: زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه (س) از طرف امامان معصوم صادر شده است و صد ها سال است که علما و روحانیون در کنار قبر مطهر ایشان به نشر معارف دینی می پردازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید