01:38|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 04:39
کد خبر: 3682

سه کونگ فو کار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سه کونگ فو کار آذربایجان غربی با کسب یک نشان نقره و دو برنز در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند.

سه کونگ فو کار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش باریش نیوز، رقابت های قهرمانی کونگ فوی کشور طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه جاری با شرکت 282 رزمی کار در شهرستان مریوان استان کردستان برگزار شد.
در این مسابقه ها که در 10 وزن برگزار شد، حامد احمدی به مدال نقره رسید و هدایت سعادت و رضا محمدی نیز صاحب مدال های برنز شدند و از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
بهمن امامی مربیگری و جهانگیر خدایاری سرپرستی تیم آذربایجان غربی را عهده دار بودند.
در بخش تیمی این رقابتها کردستان به عنوان قهرمانی رسید، بوشهر دوم شد و زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت و کاپ اخلاق نیز به تیم هرمزگان رسید.
اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فوی ایران جهت انتخابی نفرات برتر و شرکت در مسابقات جهانی آلمان در مهرماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، اوایل بهمن ماه سال 94 حسن علیزاده کونگ فو کار ملی پوش آذربایجان غربی در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورده است.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شده اند. 
عباس پورحسن یکی دیگر از ملی پوشان استان است که در آذر ماه سال 93 موفق شد با کسب مقام سومی، مدال برنز مسابقات بین المللی روسیه را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید