01:41|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 خرداد 1395 - 04:13
کد خبر: 3725

بحران در تراکتورسازی با آزاد شدن 20 بازیکن

بازی با النصر امارات در دور برگشت جام باشگاه های آسیا پایان حضور 20 بازیکن در تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود که مشکلی بزرگ برای حضور قدرتمند این تیم در فصل آینده خواهد بود.

بحران در تراکتورسازی با آزاد شدن 20 بازیکن

به گزارش باریش،  تیم تراکتوسازی تبریز که بعد از حضور امیر قلعه نوعی توانست با کسب نتایج درخور توجه ضمن صعود به دور دوم  جام باشگاه های آسیا برای نخستین بار بعد از 4 سال ، در لیگ برتر هم به رتبه چهارمی رسید حالا با سونامی پایان قرارداد 20 بازیکن مواجه است.

بعبارتی دیدار برگشت با النصر امارات در تبریز که روز سه شنبه ، پایان قرارداد 20 بازیکن خواهد بود.

بختیار رحمانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، محمد پوررحمت الله و رضا فرجی با پایان خدمت سربازی،  آلویس نانگ، کاردوسو، ایان رامسی و آگوستو سزار بعنوان بازیکنان خارجی و ایوب کلانتری، خالد شفیعی، سعید آقایی، ابراهیم عابدنژاد، فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزین گروسیان و مسعود همامی دیگر بازیکنان تراکتورسازی هستند قراردادشان بعد از بازی با النصر به پایان خواهد رسید و می توانند بدون هیچ قید و شرطی از سرخ های محبوب تبریز جدا شوند.

در این میان فردین عابدینی بمدت یکسال و سروش رفیعی، محمدرضا اخباری و مهدی شریفی تا پایان خدمت سربازی بعنوان  4 بازیکن تراکتورسازی هستند که فصل آینده در تبریز حضور خواهند داشت.

باین ترتیب با حضور امیر قلعه نوعی که یک فصل دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد مسئولین این باشگاه باید برای جلوگیری از بوجود آمدن بحران در این باشگاه تلاش کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید