02:06|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1395 - 01:11
کد خبر: 3767

بازیکنان ارومیه ای تیم ملی والیبال ساحلی به خانه بازگشتند

دو ساحلی باز جوان تیم ملی الف ایران پس از کسب مقام چهارمی آسیا و سهمیه حضور در رقابت های جهانی عصر سه شنبه در میان استقبال مسئولان وارد شهر ارومیه شدند.

بازیکنان ارومیه ای تیم ملی والیبال ساحلی به خانه بازگشتند

غلامحسین کردستانچی با اعلام این خبر افزود: محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل که در قالب تیم ملی والیبال ساحلی زیر 18 سال آسیا و انتخابی رقابت های قهرمانی جهان به شهر وینتاین لائوس اعزام شده بودند، درخشش بسیار خوبی در این مسابقه ها داشتند.
وی اظهار کرد: به زودی از زحمات این دو والیبالیست ارومیه ‌ای که موجب کسب افتخار برای ایران و استان آذربایجان غربی شده اند، طی برگزاری مراسمی به صورت رسمی تجلیل می شود.
کردستانچی بیان کرد: توجه به رده های سنی پایه در والیبال ساحلی و توسعه زیرساخت های این رشته از اولویت های هیات استان است.
در مراسم استقبال از این ورزشکاران دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی، بهرام سلیمانی عضو کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی والیبال حضور داشتند.
در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی زیر 18 سال آسیا، تیم ملی ب ایران با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم الف گذشت و به مقام سومی رسید.
تیم های تایلند و استرالیا نیز رتبه های اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.
تیم های الف و ب والیبال ساحلی جوانان ایران پیش از این با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورده بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید