15:09|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1395 - 02:36
کد خبر: 3775

بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی

رییس پلیس راهور ناجا از اعمال بخشودگی جرایم رانندگی تا پایان سال 94 پس از ابلاغ هیات دولت خبر داد و افزود: به محض ابلاغ این مصوبه در خردادماه سال جاری، دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال 94 بخشوده خواهد شد و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند و اگر در مدت تعیین شده جرایم پرداخت نشود، بار دیگر شامل دیرکرد خواهند شد.

بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی

سردار مهری در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه در تشریح عملکرد 2 ماهه پلیس راهور ناجا در سال 95 , ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پلیس راهور خبر خوشی نیز برای شهروندان داشت.

رییس پلیس راهور ناجا درخصوص بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق 4 سامانه rahvar120.ir، پلیس 10 + و دفاتر پیشخوان دولت و سامانه پیامکی 110، 120، 2020 از میزان جرایم خود مطلع شوند. براساس مصوبه هیات دولت، دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی تا پایان سال 94 بخشیده خواهد شد تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای این مصوبه در پلیس راهور ناجا فراهم شده است. به محض ابلاغ این مصوبه، تنها دیرکرد جرایم تا پایان سال 94 بخشوده خواهد شد و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند، البته اگر در محدوده زمانی مشخص شده اصل جرایم پرداخت نشود، بار دیگر شامل دیرکرد خواهند شد.

مهری ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم در خردادماه سال جاری این مصوبه ابلاغ و برابر قانون نیز دو هفته فرصت داریم این مصوبه را اجرایی کنیم که احتمالا این مصوبه در خردادماه سال جاری اجرایی خواهد شد؛ البته دیرکرد جرایم شامل تخلفاتی که به صورت تسلیمی و یا الصاقی به راننده داده می‌شود را در برمی‌گیرد که اگر 60 روز از پرداخت آن بگذرد، مبلغ جریمه و دیرکرد و دو برابر خواهد شد که تنها دیرکرد مراسم تا پایان سال 94 برابر این مصوبه بخشوده خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید