02:04|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 05:12
کد خبر: 3883

فرهنگستان فوتبال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

مدیر فوتبال پایه باشگاه شهرداری ارومیه گفت: فرهنگستان فوتبال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

فرهنگستان فوتبال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

یحیی بهاری اظهار داشت : فرهنگستان فوتبال در ارومیه دایر می‌شود.
مدیر فوتبال پایه باشگاه شهرداری ارومیه گفت: فرهنگستان فوتبال نام آکادمی مجید جلالی در تهران است که اخیرا افتتاح شده است.
وی افزود: مجید جلالی که در فوتبال پایه به صورت علمی و آکادمیک کار می‌کند با افتتاح این مدرسه به نام فرهنگستان فوتبال سعی دارد در تمام نقاط کشور استعدادهای ناب فوتبالی را کشف کند و سپس زیر نظر خود در تهران آموزش دهد.
بهاری ادامه داد: با هماهنگی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ما توانستیم تفاهم‌نامه‌ای را با وی امضا کنیم و نمایندگی فرهنگستان فوتبال را اخذ کنیم.
مدیر فوتبال پایه باشگاه شهرداری اذعان داشت: با امضای این تفاهم‌نامه و اخذ مجوز نمایندگی فرهنگستان فوتبال برای ارومیه به زودی در این شهرستان نسبت به شناسایی استعدادهای ناب فوتبالی خواهیم پرداخت.
این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر پوریا بابازاده از تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه در تیم ملی در ترکیب اصلی بازی می‌کند و در قهرمانی تیم ملی فوتبال نونهالان در قهرمانی آسیا یکی از بازیکنان تاثیرگذار بود.
بهاری خاطرنشان کرد: ما به دنبال استعدادهایی هستیم که در روستاها و مناطق محروم شهر هستند و امکان حضور در هیچ تیم باشگاهی را ندارند.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم روزی شاهد حضور چندین بازیکن در سطح اول فوتبال کشور از شهر ارومیه باشیم.

 

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید