16:54|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 01:01
کد خبر: 3906

جاده‌های آذربایجان‌غربی دیروز، روز پرحادثه‌ای پشت سر گذاشت

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: جاده‌های آذربایجان‌غربی امروز روز پرحادثه‌ای پشت سر گذاشت.

جاده‌های آذربایجان‌غربی دیروز، روز پرحادثه‌ای پشت سر گذاشت

به گزارش گروه حوادث باریش، عباس فرمانی دیروز در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه جاده‌های آذربایجان‌غربی امروز روز پرحادثه‌ای پشت سر گذاشت، از مردم درخواست کرد در مسافرت‌های درون‌شهری و برون‌شهری احتیاط کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی دو روزه‌ای که وجود داشت تعداد مسافرتها نیز افزایش یافته بود، تصریح کرد: براثر همین بی‌احتیاطی‌‌ها نیز امروز آذربایجان غربی روز پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشت.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه در این زمینه شاهد بی احتیاطی راکب موتور سیکلت در شهرستان چایپاره بودیم که این موتورسوار به دلیل داشتن سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت، با خودرو تندر برخورد و پس از پرتاب از خودرو زیر چرخ‌های تریلی جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانی با بیان اینکه در حادثه‌ای دیگر براثر برخورد یک خودرو وانت و پراید متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودرو پراید در دمجانخود را از دست داده‌اند که در این حادثه نیز خودرو پراید به دلیل انحراف به چپ مقصر شناخته شده است.

این مسؤول با بیان اینکه در یک حادثه دیگر نیز یک نفر از سرنشینان در محور مهاباد جان خود را از دست داده است، اعلام کرد: با توجه به حجم بالای سفرها در محورهای استان، لازم است تا بیش از پیش نکات ایمنی رعایت شود.

فرمانی با بیان اینکه لازم است رانندگان نسبت به علایم هشداردهنده در محورهای استان توجه بیشتری داشته باشند، ادامه داد: امید می‌رود مردم مدیریت خوبی بر سفرهای خود داشته باشند تا شاهد کاهش میزان تصادفات باشیم.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه عمده تصادفات در محورهای استان ناشی از خواب‌آلودگی، عدم تسلط بر خودرو و انحراف به چپ است، سهم واژگونی را در مرگ و میر جاده‌ای استان قابل توجه عنوان کرد.

 

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید