10:50|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1395 - 09:44
کد خبر: 4147

امام جمعه ارومیه: انتظار از دولت برای رسیدگی سریعتر به حقوق های نجومی

امام جمعه ارومیه گفت : از دولت انتظار می رود که سریعتر به موضوع حقوق های نجومی رسیدگی کند.

امام جمعه ارومیه: انتظار از دولت برای رسیدگی سریعتر به حقوق های نجومی

به گزارش باریش و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،‌امام جمعه ارومیه گفت: از دولت انتظار می رود که سریعتر به موضوع حقوق های نجومی رسیدگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود:  باید به مردم اطمینان داده شود که با این گونه افراد به شدت برخورد می شود تا تعرضی در امور بیت المال نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم از سوی دولت بحرین،گفت : بر همه شیعیان و مسلمنانا وظیفه است در مقابل این ستم آل بحرین مقاومت و فریادخواهی سر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همچنین به نزدیک شدن لیالی قدر اشاره کرد و افزود : در این شبهای گرانقدر باید مسلمانان با اخلاص هر چه تمام خود را به خداوند تزدیکتر کنند تا  با برپایی برخی اعمال و مناجات معرفت و محبت خداوند شامل حال آنان شود.

وی با بیان اینکه این ایام منتسب به حضرت علی (ع) است، گفت : در عالم خلقت، خداوند پس از پیامبر اکرم (ص) از حضرت علی به عنوان با فضیلت ترین افراد یاد کرده است و به همین خاطر است که همه مسلمانان و غیر مسلمانان در برابر شخصیت وجودی این امام بزرگ سر تعظیم فرود می آورند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید