06:03|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 08 تیر 1395 - 17:58
کد خبر: 4207

بررسی نقل و انتقالات تیم والیبال شهرداری ارومیه

سرویس خبری باریش نیوز نگاهی بر نقل و انتقالات والیبالی  تیم  شهرداری ارومیه  در...

بررسی نقل و انتقالات تیم والیبال شهرداری ارومیه

سرویس خبری باریش نیوز نگاهی بر نقل و انتقالات والیبالی  تیم  شهرداری ارومیه  در فصل جدید کرده است.

نگاهی می اندازیم به لیست ورودی و خروجی تیم شهرداری
➖لیست خروجی:مهدی بازارگر(پشت خط زن)،آرش کشاورزی(دریافت کننده بلند زن)،سعیدمعروف(پاسور)،میلادعبادی پور(دریافت کننده بلندزن)،وحیدسیدعباسی(پاسور)
➖لیست بازیکنان تمدیدکرده:حامدرضایی(سرعتی زن)،جوادمحمدی نژاد(سرعتی زن)،آرمین تشکری(سرعتی زن)،فرهادپیروت پور(پشت خط زن)،عبدالرضاعلیزاده(لیبرو)
➖لیست بازیکنان جدیدشهرداری ارومیه:پرویزپزشکی(پاسور)،دراگان تراویسا(پاسور)،اولی پکااوجان سیوو(قطرپاسور)،مجتبی میرزاجان پور(دریافت قدرتی)،مرتضی شریفی

 

در این یاداشت به  بررسی خط به خط تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل جدید پرداخته ایم-با باریش همراه باشید.
پست پاسور:

شاکله اصلی هرتیمی مربوط به تفکرات پاسور آن تیم است درتیم شهرداری که باکنار گذاشته شدن میرسعیدمعروف و وحیدسیدعباسی تغیرات 100%به خود می بیند از حالا می شود حدس زد که درگان تراویسا پسرسرمربی تیم یوبومیرتراوییا پاسور اصلی تیم خواهدبود.دراگان30ساله پاسوروکاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا است.
و اماپرویز پزشکی پاسورسالخورده امادرعین حال با تجربه وآماده 39ساله در حالیکه قبلا سابقه حضوردرارومیه را داشت دوباره به شهر عاشقان والیبال پاگذاشته است قطعا وی با فکرنیمکت نشینی به ارومیه نمی آید ومی تواند رقیبی جدی برای دراگان باشد.

 پست سرعتی:

 تیم والیبال شهرداری ارومیه درپست سرعتی برخلاف پاسور بدون تغییروارد گود مسابقات خواهدشد.شهرداری امسال از3بازیکن آماده به نام های آرمین تشکری،حامدرضایی و جوادمحمدی نژاد را استفاده خواهد کرد.بازیکنانی که هریک به نوبت خود از بازیکنان باتجربه و ملی پوش و یاسابقا ملی پوش هستند.
حامدرضایی33ساله،جوادمحمدی نژاد 31ساله دوبازیکن بومی و آرمین تشکری 29ساله بازیکن همدانی تیم شهرداری ارومیه مجموعا پست سرعتی وکوتاه زنان این تیم راتشکیل می دهند.


 پست قدرتی:

پست قدرتی ارومیه سال گذشته فرازونشیب های زیادی را داشت بطوریکه که با زوج عبادی پور-فیاضی شروع کرد با عبادی پور_تاروردی ادامه دادوبا عبادی پور-کشاورزی به پایان رسید.
ارومیه در این پست فصل گذشته 6بازیکن را به طورمتناوب داشت که عبارتند از:میلادعبادی پور،آرش کشاورزی،امیربرزگر،پوریافیاضی،امیرخداپرستی و حامدتاروردی.
تا بدین جای کار جدایی میلادعبادی پوروآرش کشاورزی قطعی می باشد.
میلاد عبادی پوری که نام او در انتخابی المپیک ریو در سالن متروپلیتن توکیو هزاران بار با زدن اسپک ها و سرویس های نابش برسر زبان گزارشگران افتاد و اما در این میان پیوستن مجتبی میرزاجانپور ملی پوش24ساله مازندرانی به شهرداری قطعی شده است در حالیکه خبر از توافق با فرهاد نظری افشار به گوش می رسید این بازیکن باچرخشی 180درجه ای به تیم پیکان تهران پیوست.
پوریافیاضی هم که طبق گفته مدیرعامل تیم تا نیم فصل قطعا نمیتواند با توجه به مصدومیتش بازی کندتکلیف دیگر بازیکنان این پست هنوز مشخص نیست همچنین زمزمه هایی مبنی بر پیوستن بهرام فرید به شهرداری ارومیه به گوش می رسد.

پست پشت خط زن:

در تیم والیبال شهرداری ارومیه درسوپرلیگ94 مهدی بازارگرد کهنه کار وفرهادپیروت پور جوان مهابادی به عنوان پشت خط زنان شهرداری ارومیه بودند اتفاقا شهرداری بیشترین لطمه را از پشت خط زنان خود خورد و آن طورکه باید و شاید نتوانستند جواب اعتماد کادرفنی رابدهند.
شهرداری امسال با  اولی پکااوجان سیوو پشت خط زن مشهور ومقتدر فنلاندی که درخشش قابل توجهی در لباس فنلاند در لیگ جهانی 2016 دارد.شهرداری ارومیه همچنین فرهاد پیروت پور 25ساله به عنوان مکمل اولی پکا حفظ کرده اند.


 پست لیبرو:

مطمنا مشهورترین،محبوب ترین بازیکن شهرداری در این پست قرار دارد نام وی عبدالرضا علیزاده است او امسال نیز در تیم شهر عاشقان والیبال ماندگار شد نماد غیرت ارومیه دوباره دوست دارد با درخشش باتیم شهرداری به تیم ملی بازگردد.ایرج میکاییل زاده دیگرلیبروی جوان شهرداری می باشد.


 کادرفنی:
سرمربی:یوبومیرتراویسا 
کمک مربی:ساسان خداپرست
مشاورفنی:یدالله کارگرپیشه 
آنالیزور:علیرضا طلوع کیان


نویسنده:عرفان میرابی
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید