09:00|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 11:10
کد خبر: 4455

قاچاقچیان پارچه و لامپ کم مصرف در مهاباد 800 میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد از رسیدگی به دو پرونده قاچاق پارچه و لامپ کم مصرف در تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: متهمان این پرونده‌های قاچاق 800 میلیون ریال جریمه شدند.

قاچاقچیان پارچه و لامپ کم مصرف در مهاباد 800 میلیون ریال جریمه شدند

به گزاش باریش، عبدالله رسولی اظهار داشت: تعزیرات حکومتی مهاباد طی روز گذشته اقدام به رسیدگی به دو پرونده قاچاق در این شهرستان کرده است.

وی ادامه داد: بنابر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مهاباد  متهمان این پرونده‌های قاچاق به پرداخت 800 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد به یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق پارچه خارجی است.

این مسؤول تصریح کرد: ماموران انتظامی مهاباد در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و اقدام به توقیف این خودرو کردند.

رسولی ادامه داد: ماموران انتظامی مهاباد در بازرسی از این خودرو تعداد 172 طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و در این رابطه اقدام به تشکیل پرونده کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد افزود: این پرونده قاچاق پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی مهاباد ارجاع شد.

این مسؤول ادامه داد: بنا بر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مهاباد متهم این پرونده قاچاق به پرداخت 430 میلیون و 645 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

رسولی به دومین پرونده قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی مهاباد اشاره کرد و ادامه داد: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق بیش از 5 هزار عدد لامپ کم مصرف است.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی مهاباد در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو تعداد 5 هزار و 700 عدد شعله لامپ کم‌مصرف خارجی کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد ادامه داد: این پرونده قاچاق پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی مهاباد ارجاع شد.

این مسؤول به میزان محکومیت این پرونده قاچاق اشاره کرد و گفت: بنابر گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مهاباد متهم ایین پرونده قاچاق علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به  پرداخت 335 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید