08:52|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 11:51
کد خبر: 4461

احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی در میاندوآب

شهردار میاندوآب از احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی در میاندوآب خبر داد.

احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی در میاندوآب

عبدالله عبداللهی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار میاندوآب اظهار داشت: پروژه مشارکتی شهربازی سرپوشیده میاندوآب با مشارکت بخش خصوصی با حجم سرمایه‌گذاری 10میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار و 900 مترمربع که 900 مترمربع آن جهت احداث زیربنا است، احداث خواهد شد و نوع مشارکت این پروژه نیز سیستم bot می‌باشد.

عبداللهی تصریح کرد: در این شهربازی، انواع دستگاه‌های بازی برای سنین کودکان، نوجوان و جوانان تعبیه شده و امکانات رفاهی و تفریحی منطبق با آخرین متد روز دنیا در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار میاندوآب همچنین از ادامه عملیات احداث پارک بانوان در کوی جهادگران و فاز دوم پارک گوللرباغی در جوار ساحل زرینه رود خبر داد و افزود: شهرداری میاندوآب بعد از شهرداری ارومیه و خوی، سومین شهرداری در زمینه احداث پارک بانوان است.

وی در رابطه با مشخصات فنی پارک بانوان میاندوآب گفت: پارک بانوان در فضایی به مساحت تقریبی 7 هزار مترمربع واقع در کوی جهاد گران، با در نظر گرفتن کلیه امکانات تفریحی ورزشی شامل زمین فوتبال، تنیس، والیبال و بسکتبال، با تعبیه اتاق مادر و کودک و اتاق مشاوره، مسیرهای دوچرخه سواری و سلامت و فضایی با طراحی کاملا امن، زیبا و چشم‌نواز در حال احداث است.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد پروژه پارک بانوان تا پایان تابستان به بهره‌برداری برسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید