09:00|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 12:13
کد خبر: 4462

پلمب 4 مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از پلمب چهار مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی خبر داد.

پلمب 4 مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی

به گزارش باریش، کامیار داهیم امروز با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تولید، عرضه و بسته‌بندی انواع فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: این طرح با موفقیت اجرایی شده است.

وی با اشاره به تاثیر نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه فرآورده خام دامی، تصریح کرد: در این خصوص 5 هزار و 719 مرکز تولید، عرضه، بسته‌بندی و فرآوری انواع فرآورده خام دامی در استان انجام گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه پس از طرح نظارت ماه مبارک رمضان، هم اکنون طرح نظارت تابستانه نیز در حال برگزاری است، اذعان داشت: اعلام کرد: در این خصوص با واحدهای مختلف به صورت جدی برخورد شده است.

این مسؤول با بیان اینکه در راستای رعایت موازین بهداشتی و قوانین موجود در این خصوص، نظارت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، ادامه داد: در این خصوص 13 هزار و 500 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در استان معدوم شدند.

داهیم با بیان اینکه در این زمینه واحدهایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پلمب شدند، اظهار داشت: برای متخلفان پرونده تشکیل شده و برای طی مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از پلمب 4 مرکز تولید، عرضه و بسته‌بندی انواع فرآورده خام دامی در استان خبر داد و اعلام کرد: در طرح نظارت تابستانی نیز شاهد تشدید بازرسی از واحدهای تولید، عرضه و بسته‌بندی انواع فرآورده خام دامی خواهیم بود.

این مسؤول ادامه داد: لازم است تا مراکز تولید و عرضه مواد خام دامی نیز نسبت به رعایت موازین بهداشتی اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید