13:19|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1395 - 01:58
کد خبر: 4503

۲۷۰ واحد مسکن برای مددجویان آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۷۰ باب مسکن شهری و روستایی برای مددجویان آذربایجان‌غربی خریداری و احداث می‌شود.

۲۷۰ واحد مسکن برای مددجویان آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

به گزارش باریش به نقل از تسنیم، جلال حسین‌زاده، به اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در ارتباط با تامین مسکن مددجویان استان پرداخت و اظهار داشت: از اهداف و اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در طول سال 95، خرید و احداث 270 باب مسکن برای مددجویان این استان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از این تعداد مسکن، 150 واحد برای مددجویان روستایی و 120 واحد دیگر نیز برای مددجویان شهری احداث و یا خریداری می‌شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات تعمیرات مسکن برای یک هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است که برخی از آنها در حال اجرا بوده و تا پایان سال نیز این هدف تحقق کامل خواهد یافت.

وی گفت: در 10 سال گذشته بیش از 3 هزار مسکن روستایی با تسهیلات بانکی برای مددجویان فاقد مسکن در آذربایجان‌غربی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای احداث مساکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان، بنیاد مسکن و بانکهای عامل تعامل و همکاری خوبی را با کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی داشته‌اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید