12:09|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 - 03:10
کد خبر: 4710

خودروی پژو پارس در ارومیه با خلافی با بیش از 51 میلیون ریال توقیف شد

 فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در ارومیه با خلافی 51 میلیون و 550 هزار ریال توقیف شد.

خودروی پژو پارس در ارومیه با خلافی با بیش از 51 میلیون ریال توقیف شد

به گزارش باریش نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس فرمانی روز دوشنبه در گفتگویی افزود: ماموران پلیس راه ارومیه ـ میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو پارس را جهت بازرسی متوقف کردند و در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که مبلغ 51 میلیون و 550 هزار ریال خلافی پرداخت نشده دارد.
وی اضافه کرد: با مشخص شدن موضوع خودرو توقیف و به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
وی اظهار کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنان چه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغی مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرایم رانندگی یک عامل مهم بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی زیان های مالی در پی دارد و ممکن است خسارات های جانی نیز به همراه داشته باشد.
سرهنگ فرمانی افزود: سرعت مطمئنه لازمه ایمنی سفر در جاده ها است و نباید برای زودتر رسیدن به مقصد حوادث جبران ناپذیری را رقم زد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید