11:59|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1395 - 09:18
کد خبر: 4769

درهفته دولت چیت چیان وزیر نیرو در نقده و ارومیه حضور خواهند داشت

 نادر صفرزاده معاون استاندار و رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت استان جزییات پروژه های افتتاحی هفته دولت رابیان کرد

درهفته دولت  چیت چیان وزیر نیرو در نقده و ارومیه حضور خواهند داشت


به گزارش  سرویس اقتصادی باریش نیوز , نادر صفرزاده معاون استاندار و رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت استان با تبریک هفته دولت و یاد کردن  از شهیدان باهنر و رجایی   درباره برنامه های هفته دولت گفت : 231 پروژه با اعتباری بالغ بر 638 میلیارد تومان با حضور مقامات کشوری و استانی در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

صفرزاده درباره جزییات پروژه ها گفت: از میان این تعداد پروژه   تعداد 104 پروژه اقتصادی با هزینه 100 میلیارد تومان افتتاح می شود و 35 پروژه نیز با اعتبار 383 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.


صفرزاده در سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر مهمترین  پروژه های  استان در هفته دولت کدامند گفت: در حوزه های جهاد کشاورزی , گازرسانی به روستاها , پروژه های حوزه وزارت نیرو , صنعت و معدن و تجارت و آب تصفیه خانه نقده پروژه های فاخری خواهیم داشت.

صفرزاده درباره حضور مسولین رده بالای کشوری در استان نیز گفت:در افتتاح این پروژه ها  آقای چیت چیان وزیر نیرو در نقده و ارومیه حضور خواهند داشت و خانم مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در میاندواب حضور خواهند داشت.


معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در  ادامه صحبت های خود در مورد آمار دقیق  پروژه ها ی افتتاح شده از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید  گفت: در طول 3 عمر دولت تدبیر و امید در استان 2088 پروژه عمرانی با 2470 میلیارد تومان و 678 پروژه اقتصادی با 2859 میلیارد تومان به بهره برداری و افتتاح شده است .

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید