14:20|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 13:54
کد خبر: 4973

زبان و فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست /به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تابع قانون هستیم اما زبان و فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست و به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم .

زبان و فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست /به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم

به گزارش باریش نیوز، نادر قاضی پور عصر امروز در نشست دورهمی با خبرنگاران استان در محل هتل آریا ارومیه برگزار شده بود،گفت: در این مدت با تمام قدرت از حق و حقوق مردم شهرستان ،استان و کشور دفاع کرده ام و بدون هیچ گونه غیبت و تاخیری  درمجلس شرکت کرده ام.

وی ادامه داد : در طول سه دوره نمایندگی ام ،اهداف من براساس پیگیری مطالبات مردم بود وتاکنون از تشکیل مجلس دهم یک نطق ۷ دقیقه ای  و سپس یک نطق ۵ دقیقه ای و یک سئوال از وزیر داشته ام.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  اذعان کرد : ما تابع قانون هستیم اما زبان و فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست و به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم .

وی ادامه داد: ایران بزرگ از قومیت های بزرگ و کوچکی تشکیل شده است و من به عنوان نماینده مردم خود را خادم همه مردم می دانم.

قاضی پور افزود: چرا وقتی نادر قاضی پور بیمه خبرنگاران و مسکن خبرنگاران و کلینک تخصصی خبرنگاران را پیگیری می کرد کسی اعتراض نمی کرد ، اما حالا که با یک توهین کننده برخورد کرده، بد شده است؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: من از نمایندگی ام می گذرم اما از غیرت و غرورو  مردانگی ام نمی گذرم و مردمی که  به من رای داده اند میخواهند من از منافع  میهن و رهبر و مردم و آذربایجان دفاع کنم.

قاضی پور با اشاره حمایت خبرنگاران استان آذربایجان غربی  گفت: الحق و الانصاف اصحاب رسانه در این ۹ سال گذشته از من حمایت کرده اند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به برخورد خبرنگار تهران در راهروی مجلس اشاره کرد و افزود: روزی که آن خبرنگار با من مصاحبه می کرد یقینا شما بدتر از من با او رفتار می کردید و قرار نیست کسی خبرنگار باشد اما به ارزش های یک قوم توهین کند.

وی در ادامه به تغییر دادن نام فرودگاه ارومیه اشاره کرد و گفت: الان ۲.۵ سال است که تلاش می کنم نام فرودگاه ارومیه را بنام شهید باکری مزین کنیم اما قبول نمی کنند،از اصفهان تا مشهد اسامی فرودگاه ها را تغییر دادند اما به ما اجازه نمی دهند اسم فرودگاه را به نام " شهید باکری" مزین کنیم.

قاضی پور به کمپین دریاچه ارومیه اشاره کرد و اظهار مرد:کمپین حمایت از احیای دریاچه به راه افتاده است و از شما تقاضا دارم حمایت کنید تا این کمپین فعالیت شود تا به مرز یک میلیون امضا برسد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  به افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل تاکید کرد و گفت:بر اساس آخرین  آمار ، تعداد فرزندان بین 6 تا 18 سال در ارومیه 201 هزار و 167 نفر است که از این تعداد فقط حدود 160 هزار نفر برای حضور در مدرسه ثبت نام کرده اند،این یعنی 40 هزار نفردانش آموز از تحصیلد بازمانده اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید