08:02|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 11:38
کد خبر: 4979

فدراسیون والیبال هیچ دخالتی در انتخاب یا حذف بازیکنان تیم ملی را ندارد/داورزنی دوباره از مردم ارومیه معذرت خواهی کرد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هیچ دخالتی در انتخاب یا حذف بازیکنان تیم ملی نداریم و سرمربی به همراه کادر فنی استقلال کافی را در این قضیه دارد و ما تنها در زمینه های اجرایی و نظارتی ایفای نقش می کنیم.

فدراسیون والیبال هیچ دخالتی در انتخاب یا حذف بازیکنان تیم ملی را ندارد/داورزنی دوباره از مردم ارومیه معذرت خواهی کرد

به گزارش باریش نیوز،محمدرضا داورزنی صبح امروز در نشست خبری گفت:اتفاقاتی که در فصل 93 و بخصوص در فینال آن افتاد ما را نیز ناراحت کرد و من هیمنجا از تمام مردم ارومیه و هواداران والیبال عذرخواهی میکنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در آن فینال اتفاقاتی افتاد که دل همه ما را نیز به درد آورد و من مدت ها بابت این اتفاق ناراحت بودم. بی شک آن اتفاق در فینال بدترین رخدادی بود که در تمام عمرم و بخصوص در زمان تصدی ریاست فدراسیون داشته ام.

رییس فدراسیون والیبال اظهار کرد: سعید معروف فوق ستاره والیبال ایران است و دلخوری هواداران ارومیه از این بازیکن به علت ترک تیم شهرداری ارومیه در نیم فصل لیگ 93 و پیوستن به تیم زنیت کازان روسیه تا حدودی طبیعی است ولی نباید فراموش کنیم که سعید معروف وزنه سنگینی برای والیبال ایران محسوب می شود و زحمات ارزشمندی برای کشور متحمل شده است.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتقال سعید معروف گفت: جهانگیر سیدعباسی سرمربی وقت ارومیه طی تماسی که با من داشت درخواست کرد که طی صحبت با محمد حضرت پور شهردار ارومیه و نفر اول باشگاه نظر او را برای انتقال سعید معروف جلب کنم.

داورزنی گفت: فدراسیون والیبال هیچ وقت برای خود حقی برای دخالت در انتخاب بازیکن، انتقال بازیکن و یا نحوه تیم بستن چه در باشگاه ها و چه در تیم ملی قائل نیست و هرگز این کار را انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد تیم ملی در دو بخش تجربه و آمادگی جسمانی ضعف هایی نسبت به تیم های مطرح جهان دارد که هدف گذاری و برنامه ریزی فدراسیون رفع این نواقص است.
وی اظهار کرد: والیبال ارومیه نقش بسیار مهمی در پیشرفت این رشته در کشور داشته و بازیکنان بزرگی را تقدیم جامعه ورزش ایران کرده است.
داورزنی بیان کرد: منافع ملی و حضوری قدرتمند در بازی های مهم جهانی و لیگ جهانی مهمترین هدف فدراسیون است.
وی افزود: ساخت آکادمی والیبال ارومیه با 25 میلیارد ریال اعتبار استانی از کارسازترین اقدامات هیات والیبال آذربایجان غربی است که می تواند با آموزش علمی و عملی بازیکنان آینده داری را تقدیم تیم های ملی کند.
داورزنی گفت: با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان آذربایجان غربی در رقابتهای کشوری امید می رود بازیکنانی از این استان در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران برای کسب آمادگی و اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی قرار گیرند.
داورزنی گفت: امسال پاکترین تیم را در رده سنی نوجوانان خواهیم بست که به دور از هر گونه صغر سنی خواهند بود تا بتوانند سالها در اختیار تیم های ملی قرار گیرند.
وی اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی اقتصاد با ثباتی ندارند و بیشتر به جای باشگاه داری در زمینه تیم داری فعالیت می کنند و این موجب آمد و رفت متنوعی در میان تیم های حاضر در لیگ کشور می شود.
داورزنی ادامه داد: اگر شرایطی فراهم شود تا درب های ورودی و خروجی، سرویس های بهداشتی و بوفه مجزا در سالن های ورزشی وجود داشته باشد، بانوان می توانند با حفظ شئون اسلامی به تماشای مسابقات بیایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید