14:12|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 12:00
کد خبر: 4981

آل سعود شجره ملعونه خبیثه هستند/لزوم اتحاد برای مدیریت حج

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آل سعود شجره ملعونه خبیثه هستند که این عبارت آز آیات مبارک قرآن کریم برگرفته شده است.

آل سعود شجره ملعونه خبیثه هستند/لزوم اتحاد برای مدیریت حج

به گزارش باریش نیوز،حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه افزود: بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم ملعون آل سعود موجب به شهادت رسیدن بیش از 7000 زائر مسلمانی شد که با لباس احرام در صحرای منا در حال لبیک گفتن به دعوت الهی بودند.
وی اظهار کرد: سیاستمداران، عالمان دینی، دولتمردان و تمامی مسلمانان جهان نباید در مقابل چنین فاجعه عظیمی مهر سکوت بر لب بزنند و همگی وظیفه داریم فریاد اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم.
حجت الاسلام قریشی بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایش حکیمانه خود به درستی آل سعود غاصب را شجره ملعونه خبیثه معرفی کردند که این لقب به حق شایسته و سزاوار رژیم ملعون و خبیث آل خلیفه است.
وی ادامه داد: تمامی مفسران شیعه و سنی در تفسیرهای خود به این مهم اشاره کرده اند که رژیم آل سعود همان وارث قوم بنی امیه است که به ناحق خود را خادمان حریم امن بیت الله الحرام می دانند در حالی که بی لیاقتی و بی کفایتی آنها بر تمام مسلمانان جهان بارز و مبرهن است.
امام جمعه ارومیه گفت: رژیم آل سعود پس از شهادت 7000 زایر بی گناه در صحرای منا حتی به خود زحمت ندادند یک عذرخواهی ساده از مسلمانان جهان و خانواده های شهیدان صحرای منا انجام دهند و این امر نشان دهنده بی لیاقتی و کبر و غرور بی جای آنهاست.
وی در ادامه خطبه های امروز افزود: مباقبله با دین ستیزی و عفت زدایی از مهمترین وظایف علما و دولتمردان کشور است چرا که این توطئه شوم یکی از توطئه های دشمنان نظام و اسلام به سرکردگی آمریکای جنایتکار است و باید با آگاه سازی مردم خنثی شود.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: باید مراقب عفت و حیای خود و اعضای خانواده بوده و نگران ماهواره های نصب شده در منازل و گوشی های تلفهن همراه موجود در دستان کودکان و جوانان خود باشیم.
وی گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم را از وظایف مهم مسئولان استان دانست و افزود: مسئولان با تدوین برنامه های متناسب فرهنگی با این ایام مبارک در جهت تببین نقش ارزشهای دین مبین اسلام در جامعه تلاش کنند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید