10:04|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 04:32
کد خبر: 5066

حضور سه ملی پوش در ترکیب تیم شهرداری قطعی شده است

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: پیوستن رحمان داوودی، آرمین تشکری، مجتبی میرزا جانپور و به احتمال زیاد علیرضا مباشری به تیم والیبال شهرداری ارومیه قطعی شده است.
 

حضور سه ملی پوش در ترکیب تیم شهرداری قطعی شده است


به گزارش سرویس ورزشی باریش ، احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به مشکلات تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:شهردار ارومیه روز دوشنبه در دیدار با هواداران والیبال از حل شدن مشکلات باشگاه شهرداری ارومیه خبر داد.
وی ادامه داد:تلاش می کنیم تا تمامی مشکلات باشگاه شهرداری ارومیه حل شود تا تیم همان ترکیب اصلی خود را تشکیل دهد، ولی  فعلا  مشکلات اولیه برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم حل شده است و  بعداز 25 روز تمرینات این تیم به دلیل مرخصی سرمربی تیم تعطیل شده است و دوشنبه هفته آینده بعد از اتمام مرخصی سرمربی تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از سر گرفته می شود.


مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با جذب سرمربی خارجی توجه ویژه و خاصی به تیم والیبال لیگ برتری داریم چرا که رشته والیبال در ارومیه نه یک ورزش بلکه به زندگی مردم نیز تبدیل شده است، تاکید کرد:تراویسا علاوه بر حضور در تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه در مباحث مربوط به تیم های پایه نوجوانان و جوانان نیز نظارت مستقیم خواهد داشت تا از دانش وی در تیم های پایه نیز استفاده شود و یکسان سازی در تیم های باشگاه صورت پذیرد، همین موضوع در متن قرار داد وی نیز درج شده است.


یوسفی با اشاره به قرارداد بازیکنان ،مربیان و کادر فنی اظهار کرد: تراویسا تراگان بازیکن خارجی و یوبومیر تراویسا مربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه با حضور در باشگاه قرار داد خود را ثبت کردند.
وی با اشاره به اینکه در لیگ95 ،چهار بازیکن از تیم ملی در تیم شهرداری ارومیه حضور خواهند داشت گفت: پیوستن بازیکنان والیبال از جمله رحمان داوودی، آرمین تشکری، مجتبی میرزا جانپور و به احتمال زیاد علیرضا مباشری که فعلا در حاله از ابهام وجود دارد  به تیم والیبال شهرداری ارومیه قطعی شده است.


مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به تیم والیبال بانوان گفت :باشگاه شهرداری ارومیه  سه سال است در حوزه بانوان تیم داری می کند که یک سال در لیگ والیبال  دسته یک و دو سال در سوپر لیگ تیم داده است  و برای امسال برنامه دارد  در لیگ دسته یک باشد .
وی گفت: رشته والیبال در ارومیه نه یک ورزش بلکه به یک فرهنگ  تبدیل شده است به همین دلیل ارومیه به عنوان پایتخت والیبال نامگذاری شده است وبه جرات می توانیم بگوییم والیبال خیابانی که با این هجمه در کوچه ها و محلات شهرستانی و روستایی برگزار میشود از کوچه و پس کوچه ها می توان دید. 


یوسفی به تقویت لیگ محلات روستایی و شهری تاکید کرد و گفت: باشگاه شهرداری ارومیه با همکاری هیئت والیبال و اداره کل ورزش و جوانان باید لیگ والیبال محلات روستاها شهرستان ها  را باید تقویت کنند، چون معتقد هستیم استعداد و توانمندیها را در لیگ محلات روستایی و شهری پرورش داد تا به  جایی برسیم که حرف اول را به معنا واقعی کلمه در حوزه تامین باریکنان ملی در سطح کشور بزنیم .
وی ادامه داد:شهری که پایتخت والیبال ایران و آسیا است و حرف اول والیبال کشور را می زند مگر سهمش از بازیکنان ملی 3 یا 4 بازیکن ملی می شود .


مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت :متاسفانه ارومیه در تیم ملی نوجوانان ،امید ،زیر 23 سال سهمیه ندارد و در تیم ملی جوانان یک نفر سهمیه دارد ،پس با این حساب نمیتوانیم بگوییم ارومیه پایتخت والیبال کشور است باید مشکلات را از  ریشه حل کنیم.
یوسفی خاطر نشان کرد:چرا ما هیچ وقت نتوانستیم قهرمانی را در سوپر لیگ  کسب کنیم و چرا سال به سال بازیکنان بومی رفته رفته کم می شوند؟؟.
وی ادامه داد: اگر شهرداری به حوزه والیبال ورود کرده با نگاه اجتماعی ورود کرده ،چون فعالیت های اجتماعی ، نشاط اجتماعی و نشاط ورزشی بخشی از وظایف شهرداری ها است به همین خاطر در حوزه تیم داری فعالیت می کنند. 
مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه بومی ترین تیم سوپر لیگ کشور است گفت:متسفانه بالاترین آسیب دیدگی در تیم های شهرستانی به ویژه در ارومیه  است چون این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی در دورترین و غربی ترین نقطه کشور قرار گرفته است و تمامی مسافرت ها دو پروازه است و زمانیکه لیگ دوبازی هست در هفته حداقل زمان ممکن را برای ریکاوری و آماده سازی تیم داریم .
یوسفی افزود: هر سال در تیم والیبال شهرداری ارومیه دونفر آسیب دیده داریم سال 93 میلاد عبادی پور و عبدالرضا علیزاده ،در سال 94بد ترین آسیب دیدگی را در پویا فیاضی داشت و  بعداز 7 تا بازی کلا فصل را از دست داد و امسال هم با اماو اگر ها سرپا است .


وی با اشاره به اینکه هر بازیکنی نمی تواند در تیم والیبال ارومیه بازی کند گفت:به دلیل فضای سالن و حجم بالای تماشاگران  هر بازیکنی نمی تواند در ارومیه بازی کند بنابراین ما علاوه بر تواناییهای فردی بازیکنان ،روحیات فردیشان برای ما مهم است.بازیکنی که در تهران با آرامش  و بدون حضور تماشاگر والیبال بازی می کند ،وقتی به تیم شهرداری ارومیه می آید بیش از 30 درصد افت می کند چون در حالت غیر عادی و در میان 6 هزار نفر تماشاگر و هوادار عاشق که  والیبال را درک می کنند بازی می کند .


یوسفی  به سخنان داورزنی در نشست خبری خود در ارومیه مبنی بر اینکه تیم شهرداری ارومیه رضایت داده بود تا پاسور این تیم سعید معروف به تیم زنت کازان بپیوندد گفت:افشاگری های آقای داورزنی بعداز دوسال دردی از درد های  والیبال ارومیه را دوا نمی کند.
وی ادامه داد: دوسال قبل فدراسیون،شهرداری و کادر فنی تیم تصمیم گرفتند و بیان کردن  یک فرصت برای ما رخ داده ، تا دریکی از بهترین باشگاههای دنیا یکی از بهترین های ایران در آنجا حضور پیدا کند و قرعه هم به نام  بهترین بازیکن سعید معروف بازیکن بومی ارومیه افتاده بود و فرصتی بود تا والیبال خود را با حضور سعید معروفی بین المللی کنیم .


مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اولین و قویترین پیگیری کننده و بستر سازی خود فدراسیون بود و می خواستن بازیکن ملی پوش ایرانی در عرصه  بین المللی حضور پیدا کند .
وی ادامه داد : هیچ سرمربی و هیچ باشگاهی به خودی خود نمیخواهد بهترین بازیکن خود را از دست بدهد مگر اینکه از منافع باشگاهی خود چشم پوشی کند و منافع باشگاهی خود را فدای منافع ملی کند.


یوسفی افزود:بنابراین باشگاه شهرداری ارومیه،فدارسیون والیبال و کادر فنی تیم تصمیم گرفتند سعید معروف به خاطر حضور دریکی از بهترین باشگاههای دنیا جهت کسب تجربه در تیم زنت کازان حضور پیدا کند.
مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه در پایان به عدم فعال بودن سوپر لیگ اشاره کرد و گفن:متاسفانه چندسالی است که سوپر لیگ کاملا یک طرفه شده اند و الان  قبل شروع لیگ جدید  تیم های برتر معلوم شده اند.
یوسفی گفت:  هر چقدر سوپر لیگ  پویا باشد و بازیکنان تیم ملی در همه تیم های لیگ برتری حضور داشته باشند  لیگ به همان اندازه جذابتر و پویا تر خواهد شد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید