16:00|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 12:42
کد خبر: 5076

بیش از 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 300 عنوان برنامه دراین  هفته در گستره استان به اجرا در می‌آید.

بیش از 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،سردار سعید قربان نژاد در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تشریح برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد , گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در این هفته با 3 رویکرد گفتمانی , تبلیغی و اطلاع رسانی و تجلیل و تکریم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه لغایت 6 مهربا برنامه های مختلفی در سراسر استان اجرا می شود که شاخص ترین آنها  برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس  , غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه می باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به رونمایی کتاب در این هفته اشاره کرد و گفت: از 21 جلد کتاب که توسط نویسندگان استانی به رشته تحریر در آمده در این هفته رونمایی خواهد شد.

وی افزود: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس 11 هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

سردار قربان نژاد از  تجلیل و تکریم از پیشسکوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد و گفت : نشست های تحقیقی و خبری در خصوص دفاع مقدس با حضور این افراد انجام می گیرد.

وی از برگزاری جلسات بصیرتی و یادواره زنان شهید خبر داد و گفت:استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله برنامه راهبردی در اجرای گرامیداشت هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با انتقاد از نبود اطلاع رسانی اساسی در حوزه دفاع مقدس استان تاکید کرد : دفاع مقدس یک مولفه تمام نشدنی است و همه وظیفه دارند در راستای پردازش به این مهم کار بکنند.

سردار قربان نژاد تاکید کرد: بدون شک نقش رسانه ها در پیدایی و حفظ دفاع مقدس بیشتر از سایر حوزه هاست و از همین تریبون درخواست دارم به این اداره کمک کنید تا بتوانیم به رسالت اصولی خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما آماده هستیم انتخاب شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید