18:53|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1395 - 06:27
کد خبر: 5124

اجراي 23 عنوان فعاليت در مراكز كانون آذربايجان‌غربي

  مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان‌غربي از اجراي 23 عنوان فعاليت در مراكز ثابت و سيار به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجراي 23 عنوان فعاليت در مراكز كانون آذربايجان‌غربي

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، جواد زاهدي مدير كل كانون استان با اشاره به برنامه‌ريزي و پيش‌بيني برنامه‌هاي مختلف در ايام هفته دفاع مقدس، به ضرورت آشنايي كودكان و نوجوانان با رشادت‌ها و دلاوري‌هاي رزمندگان و وقايع اين ايام تأكيد كرد.

زاهدي با اشاره به اين‌كه در اين ايام 23 عنوان فعاليت در 28 مركز ثابت و سيار روستايي و شهري كانون اجرا خواهد شد، گفت: برگزاري كارگاه‌هاي مختلف سفالگري، خوشنويسي، نمايش خلاق، نقاشي و ادبي، دعوت از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس براي خاطره‌گويي، معرفي مناطق جنگي استان و استان‌هاي هم‌جوار، قصه‌گويي، معرفي كتاب، معرفي عمليات‌هاي جنگي، ديدار با خانواده شهداء، غبارروبي مزار شهداء، برپايي نمايشگاه‌هاي عكس، بحث آزاد، مسابقات، نمايش فيلم و كليپ، دعوت از اساتيد ادبيات پايداري و گفتگو در اين زمينه و جمع‌آوري شعر و قصه‌هاي ادبيات پايداري بخشي از برنامه‌هاي اجرايي اين ايام است.

زاهدي همچنين از اجراي برنامه‌اي ويژه در ايام دهه فجر و تقدير از صاحبان آثار برگزيده مسابقات در هفته دفاع مقدس خبر داد.

گفتني است تمامي مراكز ثابت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در اروميه و شهرستان‌هاي استان فضاسازي مناسب اين ايام را انجام مي‌دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید