18:07|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 09:52
کد خبر: 5257

جوان کیا:شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه با استاندارد اروپایی اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه، گفت:شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه اردیبهشت سال آینده در روز شوراها در دهکده ساحلی ارومیه افتتاح می شود.
 

جوان کیا:شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه با استاندارد اروپایی اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش، رضا جوان کیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باریش نیوز گفت: شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه اردیبهشت سال آینده در روز شوراها در دهکده ساحلی ارومیه  افتتاح می شود.
وی ادامه داد: احداث شهربازی ارومیه در چی چیست از ماه ها پیش شروع شده بود ولی به دلیل برگزاری چهارمین جشنواره انگور  متوقف شده بود ولی دوباره کار احداث شهربازی از سر گرفته شده است.
معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه قطعات و دستگاههای شهربازی ارومیه  از کشور ایتالیا خریداری و تهیه شده است گفت: هم اکنون این دستگاهها و قطعات در گمرک منطقه آزاد ارس (جلفا) و گمرک ارومیه هستند  و برای نصب وارد ارومیه خواهند شد.


وی گفت:هفته گذشته آقای حضرت پور شهردار شهرداری ارومیه از این دستگاهها در گمرک منطقه آزاد ارس بازدید کرد.
جوان کیا اضافه کرد:مساخت شهربازی ارومیه 20 هکتار است و به اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان نیاز دارد .
معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه افزود: شهردار ارومیه تاکید داشتند همه دستگاهها و قطعات این شهربازی  از کشور ایتالیا خریداری شوند و برای اولین بار در سطح کشور دستگاههای شهربازی از کشور اروپایی و با استاندارد اروپا خریداری شده است.


وی به سایر اقدامات در کنار راه اندازی شهربازی اشاره کرد و گفت: در دهکده ساحلی هتلی را ساماندهی و بازسازی  خواهیم کرد  تا به یک هتل 4 ستاره تبدیل خواهد شد .
جوان کیا ادامه داد: فضای سبز موجود در دهکدی ساحلی چی چیست نیز بازسازی خواهد شد و به نمایشگاه دائمی گل و گیاه که گل ها و گیاههای آن از کشور هلند تهیه شده است تبدیل خواهد شد.
وی ادامه داد: شرکت ایتالیایی سازنده دستگاهها قول مساعد داده است که تا پایان آذر ماه سال جاری مابقی دستگاههای سفارش داده شده را تحویل دهند و شهربازی مدرن ارومیه در مجموعه تفریحی به مساحت 20 هکتار در دهکده ساحلی چی چست در ایام الله دهه فجر امسال بهره برداری شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید