20:18|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 14:44
کد خبر: 5295

آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح نیمه تمام امامت و آذربایجان شهر ارومیه

جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه باحضور در دفتر باریش نیوز از آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و امامت گفت

آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح  نیمه تمام امامت و آذربایجان شهر ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش، رضا جوان کیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت:کل بودجه شهرداری ارومیه یک  هزار 260 میلیارد تومان است که 90 درصد این بودجه به پروژه های فنی و عمرانی شهری اختصاص دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: عملکرد این معاونت کاملا چشم گیر و تابلوی شهر است و مردم می توانند برا اساس همین عملکرد ها نظر بدهند.

وی گفت:با توجه به شرایط  نامطلوب اقتصادی که بر کشور حاکم شده است و متاسفانه کشوردر دوران رکود به سر می برد، وضعیت مالی شهردایها اصلا مناسب نیست،برای اینکه  منابع مالی شهرداریها وابسته به منابع دولتی نیست و کاملا به مردم وابسته است و هیچ ردیف بودجه ای در دولت برای شهرداریها وجود ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اشاره به شرایط نامناسب شهرداریها و نبود اعتبارات مالی گفت:ما تا کنون در اجرایی تمامی پروژه های عمرانی با استفاذه از سیاست مدیریت بی پول و اتحاد و همدلی بین کارمندان توانستیم خیل عظیمی از پروژه های شهرداری را به سرانجام برسانیم.

جوان کیا در ادامه با اشاره به پروژه فاز دوم تقاطع غیر هم سطح امامت ارومیه گفت:عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح امامت از خرداد ماه 95 شروع شده است و خوشبختانه  مسیر تغییر و تحول و چالش های را پشت سر گذاشته است.

وی گفت: این پروژه چون به صورت کامل اجرایی نشده بود نمی توانست عملکرد مثبتی را نشان دهد.در طرح اولی قرار بود پل روگذر از درب اصلی اداره اطلاعات شروع و تا خیابان مولوی ادامه داشته باشند

جوان کیا  به مشکلات اساسی طرح اولیه تقاطع غیر هم سطح امامت اشاره کرد و گفت:اگر این طرح اولیه اجرایی می شد تبعات اجتماعی مختلف و چالش های زیادی را به همراه داشت.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری  ارومیه ادامه داد:دیدم که اجرایی طرح اول با مشکلات زیادی مواجه است شهردار ارومیه دستور بررسی دوباره این طرح دادند و طبق بررسی ها قرار شد پل رو گذر در امتداد تونل و منطبق بر آن  باشد.

وی ادامه داد:این پروژه با 56 درصد پیشرفت فیزیکی  و با اعتبار بالغ بر 30 میلیون تومان در آبان ماه سال جاری افتتاح می شود.

پل آذربایجان شاه پل کمربندی ارومیه

معاونت فنی و عمرانی شهرداری  ارومیه در ادامه سخنان خود به پل آذربایجان اشاره کرد و گفت: پل آذربایجان شاه پل کمربندی ارومیه و حلقه واسط است .

وی ادامه داد:اگر این پل به بهرداری برسد مردم می توانند ارومیه را بدون اینکه لحظه ای توقف کنند دور بزنند.

جوان کیا گفت:این پل 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر شرایط مناسب باشد فاز اول این پل در دهه فجر امسال  افتتاح خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید