20:02|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 05:59
کد خبر: 5417

13آبان نماد استکبار ستیزی و اعلام انزجار نسل چهارم انقلاب از آمریکا

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی و اعلام انزجار نسل چهارم انقلاب از آمریکا است.

13آبان نماد استکبار ستیزی و اعلام انزجار نسل چهارم انقلاب از آمریکا

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در سخنرانی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ارومیه با بیان اینکه ایالات متحده ۴۰۰ سال پیش به وجود آمده در حالی که جمهوری اسلامی ایران از تاریخ و تمدن چندین هزار ساله برخوردار است افزود: ملت ایران با سیاست‌های جنگ‌طلبانه و جنایتکارانه آمریکا مخالف است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن در صدد خاموش کردن نور ایمان در کشور ما بودند ولی با ایستادگی، مقاومت و پایمردی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم روبه‌رو شده‌اند، گفت: ملت ما در مقابل استکبار یکدل و متحد شدند تا اینکه به پیروزی نهایی دست یافتند.

حجت الاسلام اکرمی با تاکید بر اینکه باید معیار "قانون" و "ولایت‌فقیه"همواره در جامعه مورد توجه قرار گیرد اظهارداشت: هم‌اکنون باید همانند حضرت زینب(س) در صحنه عاشورا، ضمن معرفی خویش در جامعه، به افشاگری‌های جنایات دشمنان و بدخواهان اسلام و مسلمین پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام حزن و اندوه برای سید و سالار جوانان اهل بهشت امام حسین (ع) قرار داریم، اظهار داشت: با خطبه‌های شاخص و بیانات ارزشمندشان نام و راه اباعبدالله‌الحسین (ع) را همواره زنده نگه داشته‌اند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری  با تاکید بر اینکه از پیش از انقلاب اسلامی آمریکا به ظلم و توطئه و جنگ علیه ملت ایران مشغول بوده است عنوان کرد: کشورهای استکباری نظیر آمریکا حتی خواهان گرفتن استقلال جمهوری اسلامی ایران هستند در حالی که مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه چنین چیزی را به آنها نمی‌دهند.

اکرمی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول ۳۷ ساله گذشته ثابت کرده که سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل می‌کند اما تهدید را نمی‌پذیرد گفت: باید ایران اسلامی به درستی به دنیا معرفی شود و در این باره، این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و تا قیام حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان ایران اسلامی باید به معنای واقعی کلمه ماهیت ایادی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را بشناسد ادامه داد: پیام نهفته در ۱۳ آبان باید به واسطه برگزاری رویدادهای فرهنگی و سیاسی به نسل جدید کشورمان انتقال یابد.

اکرمی از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران نام برد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم و آموزه های اسلامی و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید