17:11|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1395 - 07:34
کد خبر: 5419

شعار مرگ بر آمریکا شعارمرگ بر بدی هاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:شعار مرگ بر آمریکا  شعارمرگ بر بدی هاست.

شعار مرگ بر آمریکا  شعارمرگ بر بدی هاست

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه ها امروز نماز جمعه ارومیه اظهار داشت : برکت  در خانه ها تنها با دین و قرائت قرآن کریم حاصل می شود .

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه  ۷ تا ۱۳ آبان‌ماه به عنوان هفته کتاب و کتاب خوانی نامگذاری شده است افزود: با وجود اینکه در دین مبین اسلام نیز بسیار به این موضوع تاکید شده است اما متاسفانه هم اکنون فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه ما ضعیف شده است بنابراین باید بزرگان هر خانواده خود اهل مطالعه باشند و فرزندان خود را به این امر مبارک تشویق کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه نزد عده‌ای مطالعات کتاب به نوعی منسوخ شده و فضای مجازی که وسعت بسیار زیاد ولی عمق و اثرگذاری کمی دارد جایگزین مطالعه شده است در حالی که پیامبر اکرم (ص) با کتاب قرآن مبعوث شده بودند و این نشان از اهمیت بسیار بالای کتاب دارد بنابراین باید روزانه قسمتی از وقت خود را به کتابخوانی اختصاص دهیم.


قریشی اظهار داشت : معجزه پیامبر اکرم کتاب است و با آیاتی برای آموختن خداوند قسم خورده است عیب است که ساعت مطالعات ایرانی ها این چنین کم می باشد .
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران نشان دهنه این است که آمریکا از دشمنی دست برنداشته و در جنگ ۸ ساله از صدام حمایت می کرد .


وی افزود : مرگ بر آمریکا مرگ بر تبعیض نژادی استبداد و بی غیرتی است کاندیداهای اننخابات آمریکا ببینید چگونه مسایل بی عفتی را به هم نسبت می دهند.
قریشی در پایان تاکید کرد : عده ی مقام معظم رهبری می گویند و در عمل برخلاف سخنان رهبری اقدام می کنند منافقان خوش زبان خطرناک ترین افراد هستند که در ظاهر حزب الله هستند و در باطن ضد نظام اسلامی حرکت می کند مومنان‌باید توجه کنند منافقان را از درست کاران بشناسند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه موضوع برجام را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد:  برجام مصداق تمام عیار بدعهدی آمریکاست بنابراین شعار مرگ بر آمریکا بر علیه انها که نماد استکبار در جهان است باید تداوم یابد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز ۱۲ و ۱۳ آبان‌ماه تصریح کرد: دو مسئله برای ایران اسلامی خطرناک است و باید از آنان دوری جست که موضوع نخست زشت جلوه دادن شخصیت و بیانات امام خمینی (ره) در ذهن و قلب جهانیان است  و امروز متاسفانه برخی ادعا می‌کنند آن بزرگ مرد تمامی کارهای خود را علیه آمریکا و دولت‌های غربی از روی تعصب و نفرت انجام داده است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا که از آن به عنوان انقلاب دوم ایران اسلامی یاد کرده است ضربه بزرگی به دولتهای استکباری وارد ساخت و اساساً ایشان تمام کارهای خود را با براهین کافی از روی عقل و منطق و با پشتوانه اسلامی و قرآنی انجام می‌دادند.

وی اظهار داشت: از بزرگترین خیانت‌های دولت آمریکا علیه ایران اسلامی می‌توان از ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ایران نام برد که با اجیر کردن دولت بعثی عراق این جنگ را ترتیب داده بود و از دیگر خیانت‌های این کشور می‌توان به خیانت علیه مردم خود یادآور شد که جنایت، فقر، تبعیض نژادی و دیگر خطرات اجتماعی که بیش از پیش در این کشور غوغا می‌کند، نام برد

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید