19:16|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آذر 1395 - 16:55
کد خبر: 5653

صهیونیست ها اداره کننده اصلی کشور آمریکا/بدعهدی های آمریکا در مورد برجام نمایان شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:صهیونیست ها اداره کننده اصلی کشور آمریکا هستند و بدعهدی های آمریکا در مورد برجام برای مردم  نمایان شد.

صهیونیست ها اداره کننده اصلی کشور آمریکا/بدعهدی های آمریکا در مورد برجام نمایان شد

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه ای با بیان اینکه جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا جملگی علیه ایران متحد بوده و دشمنی آنان در طول تاریخ و انقلاب بدعهدی آنان ثابت شده و مسئله ای آشکاراست افزود: رهبر معظم انقلاب پیشتر موضوع بدعهدی آمریکا را گوشزد فرموده بودند که با تصویب این قانون، فرمایش معظم له نظیر محقق شد.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها اداره کننده اصلی کشور آمریکا هستند و به همین علت، بدعهدی آمریکایی ها به ویژه در برابر ایران، ذاتی و برگرفته از خصلت آنها است عنوان کرد: روز گذشته تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران در سنای آمریکا به تصویب همه نمایندگان شامل دموکرات ها و جمهوری خواهان رسید، اعتماد به چنین کشوری، ساده لوحی است و نباید به آنها اعتماد بکنیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه دعوت همه به رعایت تقوای الهی به تشریح اسباب کاهش سکرات مرگ اشاره کرد و اظهار داشت: صله ارحام، احسان به والدین، انفاق به برادران مومن دینی از خوراک و پوشاک و هر چیز مورد نیاز آنان و گرفتن روزه ماه رجب از جمله مسائلی است که بر اساس روایات جان دادن را آسان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته وقف افزود: وقف، از جمله باقیات الصالحاتی است که انسان می تواند از خود به یادگار گذاشته و زمینه ثواب پس از مرگ را نیز برای خود فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه باید موضوع وقف در جامعه اسلامی روز به روز ترویج بیشتر یابد که اهمیت این امر در موضوع وقف برای حوزه های علمیه بسیار بیشتر است گفت: مدیران و مسؤولان وقف باید خود را در برابر وقفیات مردم موظف دانسته و آن را صرف موضوع خود کنند و اگر نهادی ساختمان آن وقفی است و بدون رضایت واقف از آن استفاده می‌کنند باید هر چه سریع‌تر آن ساختمان را تخلیه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی روز نیروی دریایی را نماد جانفشانی آنان و بهانه‌ای برای تقدیر از این نیروها دانست و با اشاره به حادثه تصادف قطار ضمن تسلیت این حادثه و سانحه انفجار در بین زوار امام حسین(ع) برای خانواده آنان طلب صبر کرد.

وی با بیان اینکه سوریه و دفاع از مردم مظلوم آن موضوع مهم دیگری است که مسلمانان در قبال آن مسئول هستند گفت: اگر توان حضور در جبهه‌ها و خط مقدم را نداریم با مال و دارایی خود به یاری جبهه مقاومت شتافته و با پرداخت اموال نیازهای آنان را مرتفع کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید