21:21|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1395 - 23:55
کد خبر: 6169

مردم و مسولين دچار آفت تجمل گرايي شده اند/تخلف آشکار مدیران نیازمند برخورد سریع مسئول رده‌بالای آن‌ها است

امام جمعه اروميه با اشاره به عادت بد تجمل گرايي گفت:متاسفانه تجمل گرايي مانند آفتي ميباشد كه روز به روز در حال گسترش در جامعه ميباشد.

مردم و مسولين دچار آفت تجمل گرايي شده اند/تخلف آشکار مدیران نیازمند برخورد سریع مسئول رده‌بالای آن‌ها است

به گزارش سرويس سياسي باريش نيوز،صبح امروز  حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های امروز نمازجمعه ارومیه با اشاره به ايام نوروز گفت: ايام نوروز فرصت مناسبتي براي ديدن خانوادها و كنار گذاشتن كينه ها ميباشد و  اين ايام  براي كمك كردن به ‎مستضعفین  بهترين زمان ميباشد و براي ما از وظايف ميباشد و دراين روزها بايستي وظايفمان را با دقت بيشتري انجام و سپري كنيم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی بااشاره به نزديك بودن روز مادر گفت:‌ با توجه به اینکه میلاد حضرت زهرا نیز یک روز مانده به عید ميباشد باید این روز باتوجه به شخصيت بالاي بانوان  گرامی داشته شود وهمه فرزندان وظيفه  احترام به مادر را به گردن دارند چرا كه مادران نقش و حقوق بالايي رادارند.

 

حجت‌الاسلام  و  المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در رابطه با اتفاقات اخير پيش آمده در نقده گفت:اینکه مدیری در مجلسی شرکت کند که نامحرمی مقابلش رقص کند، هم حریم الهی را شکسته و هم نسبت به نظام اسلامی بی‌احترامی کرده و خون شهدا را پایمال کرده است.
وي تصريح كرد:تخلف آشکار مدیران نیازمند برخورد سریع مسئول رده‌بالای آن‌ها است حداقل این برخورد اعلام موضع و بیزاری جستن از وی است ومسئولین بالادستی این مدیر باید عکس‌العمل فوری نشان دهند، این ربطی به مسائل سیاسی ندارد؛ حریم الهی است پس اعلام موضع سریع و صریح باید باشد.

 


امام جمعه ارومیه تصریح کرد: تجمل گرايي يكي از آفاتي ميباشد كه مردم دچار آن شده اند و متاسفانه روز به روز در حال گسترش و رواج ميباشد و باعث دور شدن جامعه از صراط مستقيم ميشود
و در اين بين مسئولین بايستي  به زندگاني مردم توجه کرده و با رعایت حق و حقوق مردم از تجمل‌گرایی پرهیز كنند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید