18:51|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 04 فروردین 1396 - 23:55
کد خبر: 6186

ثبت نام به بهانه مردم به كام قدرت

ثبت نام از داوطلبين شوراي شهرها و روستاها پنجمين روز خود را در فرمانداري ها سپري كرد.

ثبت نام به بهانه مردم به كام قدرت

يادداشت-از آغاز ثبت نام داوطلبين شوراي شهر ٥روز ميگذرد و فرمانداري ها بيشتر از هرزماني مملو از خيل مردم جهت  ثبت نام شده است كه شهرستان اروميه در اين بين ركوردار  تعداد ثبت نامي شوراها ميباشد.

حال ريشه  اين مسله كه چرا شهرستان اروميه  در بين شهرها ركوردار ثبت نامي ميباشد بماند و نياز به بررسي و  واكاوي  دقيق موضوع با حضور جامعه شناسان دارد .

ولي در اين بين  مسله اي كه بيشتر مورد آزار  بوده دعواي چند طيف  خاص مربوط به جريان سياسي ميباشد كه شعله هاي تخريب ها با نزديك شدن به ايام انتخابات بيشتر شعله ور ميشود.

استفاده از  كلمات ناشايست و تخريب هاي  انفجاري  و به دور از منفعت كلي شهر و صرفا جهت به دست گرفتن قدرت ,جاي خدمت و تلاش جهت رفاه و آباداني شهر و مردم را گرفته است.

بركسي پوشيده نيست كه نقد سازنده باعث پيشرفت و توسعه ميباشد ولي زمانيكه پاي تفكرات غلط و قدرت طلبانانه در ميان باشد نقدها تبديل به تخريب شده و صرفا ابزاري چماق مانند جهت زدن اشخاص ميشود.

يادمان نرود شوراي شهر را تبديل به شوراي من نكرده و با خوي قدرت طلبانه خود از شورا استفاده شخصي نكنيم زيرا شوراي شهر بخاطر انتخاب شدن توسط راي مردم بسيار پر ارزش و صرفا بايستي تمام تلاشمان جهت بهبود روند توسعه شهري باشد


در پايان لازم به ذكر است كه اينگونه تخريب ها و   بزك ها نه تنها باعث حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي نخواهد شد بلكه عامل ايجاد دلسردي در جامعه شده و فضاي  انتخاباتي و امر انتخابات را به حاشيه خواهد كشاند، در اين بين لازم است هيت اجراي فرمانداري در امر نظارت و كنترل همچين رد و تاييد صلاحيت كوشا باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید