18:58|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396 - 22:49
کد خبر: 6191

هرگز به صورت مستقیم در انتخابات شورای شهر دخالتی انجام نمی دهم

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبري به بيان اهم فعالیت های خود در مجلس شوراي اسلامي پرداخت.

هرگز به صورت مستقیم در انتخابات شورای شهر دخالتی انجام نمی دهم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهم فعالیت های مجلس در یک سال گذشته گفت: برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال ۹۶ از اساسی ترین برنامه های مجلس در ۱۰ ماه گذشته بوده که تاثیر بسیاری بر شرایط مملکت دارند.

وي گفت: سال ۹۵ سالی پرمشغله و پرکار برای مجلس دهم بود و همه روزها جلساتی مهم برگزار می شود.
وی در رابطه با دیگر فعالیت های مجلس گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی و بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از بحث های نظارتی مجلس دهم در مدت زمانی سپری شده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دفتر ارتباطات مردمی خود گفت: دفتر مردمی ما در ارومیه در یک سال گذشته در حدود ۵ هزار نامه از سوی مردم دریافت کرده که سعی می شود در صورت امکان به همه آن ها توجه شده و پاسخ داده شود.
نماینده مردم ارومیه در رابطه با اصلی ترین فعالیت های خود اشاره کرد: قطار سریع السیر ارومیه تبریز از محل پل میانگذر دریاچه ارومیه که جزو پروژه های مورد قبول دولت شد، دیگر مورد انجام شده پیگیری منطقه ویژه اقتصادی ارومیه است.
بهادری ادامه داد: پیگیری اتمام پروژه قطار مراغه به ارومیه که از ۲۰ سال قبل شروع شده به شكلي است که پیشرفت سال ۹۵ معادل پیشرفت آن در چندین سال گذشته است .
وی افزود: ۱۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ پول به پروژه تزریق شده است، این پروژه تا نقده به اتمام رسیده است .
سیدهادی بهادری در رابطه با دیگر فعالیت های خویش تصریح کرد: مبحث های کشتارگاه صنعتی ارومیه، صدور مجوز فروش قیر تولیدی ارومیه، طرح بزرگراه ارومیه تبریز، طرح پیشرفته سازی پتروشیمی ارومیه، صادرات سیب و کشمش و پیگیری مشکلات فرودگاه از پیگیری ها و اهداف بنده بوده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد دخالت مسولين اجرایی در انتخابات پیش رو عنوان داشت: هیچ شخصی با هر سمتی در سمت اجرایی در کشور حق دخالت در انتخابات را ندارد و این عمل می تواند عواقبی برای شخص داشته باشد.
بهادری در مورد دخالت خود در انتخابات شورای شهر گفت: هرگز به صورت مستقیم در انتخابات شورای شهر دخالتی انجام نمی دهم ولی از کاندیداهایی که در ستاد ما انتخابات مجلس فعالیت داشته اند حمایت خواهیم کرد.
وی در رابطه با هماهنگی نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۰ جلسه ، با ۱۲ نماینده استان جهت هماهنگی بیشتر با هم برگزار نموده ایم تا در مورد منافع استان به اهداف زیادی برسیم.
بهادری در مورد روند کاری ستاد احیای دریاچه ارومیه و آبیاری قطره ای گفت: ستاد احیا از ۱۴ فروردین با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد و اگر تعطیلی و عدم فعالیت پیش رو باشد با خود بنده طرف خواهند بود
 وی ادامه داد: کارهای آبیاری قطره ای هم در مناطق بالو و بالانج و باراندوز چای به خوبی پیشرفت رفته اما با نواقصاتی همراه بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید