20:52|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1396 - 16:54
کد خبر: 6200

شوراي شهر را سياسي نكنيم

با نزديك شدن به ايام انتخابات بداخلاقي ها و تخريب ها از سوي ثبت نامي هاي شورا جلوه بدي را در ذهن ها ايجاد ميكند.

شوراي شهر را سياسي نكنيم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، بی اخلاقی و تخریب در انتخابات شوراها تبدیل به مشکلی عظیم برای جامعه شده است، به شکلی که  در میان ثبت نام کنندگان از تخریب پلی برای صعود ساخته شده  ولی هیچ گاه نمی توان با تخریب دیگری برای خود محبوبیت خرید، می توان از یک مسئولی انتقاد کرد آن هم انتقادی سازنده که برای منافع شخصی نباشد و پیگیر مطالبات مردمی و مشکلات شهری بود  در غیر اینصورت باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شده و افکار منفی را در بین مردم ایجاد می شود..

همه ثبت نام کنندگان در شورای شهر بایستی با قلبی پاک و اعتقادی راستین و منافع مردم و جامعه را بر منافع شخصی ترجیح دهند تا بتواند با پشتوانه ای مردمی به شهر و دیار خود خدمت کنند..

کاندیداهای انتخاباتی نباید به دنبال عیب وایراد دیگران باشند تا آن ها را میان مردم بازگو کنند زیرا این عمل آن ها مصداق تخریب و بازی با آبروی دیگران است، هیچ گاه نباید روند انتخابات را جناحی کرد این عمل نه تنها سبب ایجاد بسیاری معضلات در جامعه می شود بلکه فرصتی را برای دشمنان غربی ایجاد کرده تا آن ها بتوانند از این مشکلات استفاده نمایند و به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم باشد.

همه کاندیداها باید زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با همراهی یکدیگر و با اتحادی ستودنی ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان سرزمینمان بزنند تا دیگر هیچ تخیل و تفکری برای سرنگونی ایران اسلامی نداشته باشتد.

همه کاندیداها، مسئولان و مردم باید فتنه سال 88 را بر خود یادآوری کنند تا توطئه های شوم دشمنان را از کار بیاندازند، مردم در این مواقع باید هوشیار باشند تا با انتخابی صحیح برای کشور و شهر خود در انتخابات قدمی رو به جلو بردارند.

مردم باید افراد تخریب چی و بددهن را شناسایی و آنان را از صحنه انتخابات طرد نمایند، اگر شخصی در فضای مجازی اقدام به تخریب دیگران کند کار وی هیچ گاه بخشودنی نیست و هرگز نمی تواند برای یک شهر و کشور مفید واقع شود.

هر چه به زمان انتخابات نزدیک می شویم خود کاندیداها و بالاخص طرفداران آن ها در تبلیغات خارج از زمان قانونی عرصه را بر دیگر رقیبان تنگ می کنند که این خارج از عرف جوانمردی و رقابتی است.

در آخر لازم است به کاندیداها و طرفداران آن ها توصیه کرد تا به جای تخریب و غبار آلود کردن  فضای اجتماعی، فضایی آماده کنند تا مردم در آرامش به وظیفه اجتماعی خود یعنی حضور در پای صندوق های رای بپردازند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید