21:23|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396 - 12:38
کد خبر: 6204

سخنی با مسئولان استانی

استان آذربایجان غربی از استان های ضعیف و رده پایین از نظر امکانات رفاهی، بهداشتی، درمانی و.... است.

سخنی با مسئولان استانی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، با آغاز روزهای رسمی و کاری سال جدید همه به کار و زندگی خود برگشته اند، در این میان هر یک از مسئولان استانی وظایفی در قبال شهر و استان خود دارند، هر یک از از مسئولان استانی باید بکوشند تا استان خود را به بهترین ها از نظر امکانات نائل کنند، همه مسئولین استان استان باید تلاش کنند و از هیچ فرصتی برای منافع استان دریغ نکنند تا استان ما نیز بتواند قدمی رو به جلو بردارد.

مسئولین بدانند مردم هیچ گاه بازیچه دست آن ها نخواهند بود، مردم در جنگ وجدال میان مسئولین شرکت خواهند کرد، پس بهتر و منطقی تر است مسئولان به جای پاگیری از دیگران دست گیری کنند و برای خدمت به این شهر فارغ از هر جبهه سیاسی برای تعالی و آبادانی شهر خود بکوشند.

مسئولین ارومیه و استان آذربایجان غربی فراموش نکنند که این شهر دیار باکری ها و امینی ها است، این شهر نماد غیرت و تبلور بسیجی در ایران است، این شهر یکی از کانون های پرورش و رشد جوانان خوش فکر است پس بایستی هر مسئولی در هر جایگاهی با تمام وجود وانرژی خود تلاش کند تا سالی خوش و خرم برای استان آذربایجان غربی و مردم آن استان بزند.

در سال 1396 دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در مقابل ملت ایران و مسئولین استانی و کشوری می باشد، انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی حساس برای همه اقشار ایران اسلامی است.

هر یک مسئولین باید به دور از هر گونه حاشیه و کشمکش سیاسی کوششی عظیم و بزرگ انجام دهند، هر مسئولی باید نظرات مردمی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با قلبی رئوف کار کنند و منافع ملی و استانی را سر لوحه کار خود قرار دهند و هیچ گاه منافع شخصی را بر منافع ملی و مردمی ترجیح ندهند.

مسئولین ما باید توجه داشته باشند که دشمنان این سرزمین پهناور از دریای خزر تا خلیج بی کران فارس در همه کشورهای هم مرزبا ایران منتظر لغزشی در داخل کشور و سواستفاده از آن هستند.

چه مسئولین فعلی و چه مسئولینی که بعد از انتخابات مسئولیت و صندلی را تصاحب خواهند کرد باید مطلع باشند استان آذربایجان غربی و مرکز آن ارومیه از مجموع استان هایی است که از نظر زیرساخت های رفاهی، از نظر بهداشت، اشتغال و... اوضاع مساعدی ندارد و در رتبه های آخر از این مباحث است.

در کنار تمامی مسئولان کشوری و استانی و شهری، مردم نیز نقش بسیار مهم و سازنده ای در جریانات کشوری دارند حالا که درآستانه تحولی درمسئولان شهری، استانی و کشوری هستیم مردم باید ارتباطی ویژه با مسئولین جدید برقرار کنند تا با همراهی هم زیر سایه رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دور از هیاهو به پیشرفت کشورمان کمک کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید