21:19|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396 - 17:28
کد خبر: 6205

هدفم خدمت به مردم است فقط!

زمانبدی  دوره  پنجم  شوراي شهر اسلامي با ثبت نام کاندیداها رسما شروع شده است و کاندیداها ثبت نامی منتظر تایید صلاحیت خود میباشند.

هدفم خدمت به مردم است فقط!

 

به گزارش سرويس سياسي باريش نيوز, زمانبدی  دوره  پنجم  شوراي شهر اسلامي آغازه شده است و افرادثبت نامي هم اكنون در سكوت و استرس لحظه به لحظه درفكراين موضوع ميباشند كه آيا صلاحيتم تاييد خواهد شد؟؟

 

خارج از بحث تاييد صلاحيت ها كه برعهده مراجع نظارتي ميباشد و همه كانديدها موظف به پذيرش آن ميباشند بحث علاقه نفرات ثبت نامي به خدمت به مردم كه امروزه تقريبا تبدیل به يك شعار تخليي  و احساسي شده است  كه البته با اندكي تفکر ميتوان فهميد بهترين شعار جهت جمع آوري راي نيز ميباشد.

 

اصولا ميتوان  گفت نفرات ثبت نامي شوراي شهر اروميه به چند دسته تقسيم شده كه يك تعداد سعي دارند  با تخريب در پي مطرح كردن خود بوده و عده ديگر فقط هدفشان خدمت به مردم ميباشد كه البته هستند كساني كه واقعا نيت پاك و واقعي را دنبال ميكنند كه متاسفانه حس بد بيني نسبت به شعارها زماني بوجود مي آيد كه بي هدفي و افراط در شعار تكراري بوجود بيايد.

برکسی پوشیده نیست که فاصله حرف تا عمل بسيار است، بايستي منتظرماند و دید از بين نفرات ثبت نامي شورا كه از دكتر و پروفسور گرفته تا ورزشکار و تازه فارغ التحصيل شده چه كساني بر كرسي يازده مرد شوراي شهر اروميه كه از قضا وظيفه خطيرو بزرگي را برعهده دارند خواهند نشست.توجه به اين نكته كه مردم از شعارهاي احساسي و هيجاني كه بيشتر جنبه تبليغاتي دارد خسته شده و دنبال قهرماني ميباشند كه  همانند قهرمان داستان ها تحولي اساسي در پيشرفت و توسعه شهري داشته و با تكيه بر راي مردم  شب و روز خود را در جهت توسعه  شهر قرار دهد.

 

راه اندازي قطار شهري و اتوبوس هاي تندرو و ايجاد مكان هاي تفريحي و موارد بسيار مشابه همه ساله همانند شعار (هدفم خدمت به مردم است)مطرح شده و در حد همان شعار باقي مي مانندو مواردي از اين دست باعث دلسردي بسياري از جوانان از شنيدن همين شعارها شده  است.مردم به دنبال افرادي با تجربه كاري و صداقت بوده تا بتوانند با اعتماد به فرد مذكور و به دور از هرگونه سياسي كاري در بخش هاي عقب ماننده شهر شاهد رشد و توسعه باشند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید