21:13|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396 - 10:49
کد خبر: 6231

کاندیداهای عجیب در انتخابات ریاست جمهوری!

رئیس جمهور یک ملت بودن ویژگی هایی دارد که هر شخصی نمی تواند آن ها را داشته باشد، رئیس جمهور شدن کار هر شخص و فردی نیست و مسئولیت بسیار خطیر و بزرگی است.

کاندیداهای عجیب در انتخابات ریاست جمهوری!

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، تنها بعد از گذشت 2 روز از زمان ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهره های غیر قابل باور و عجیبی در میان ثبت نام کنندگان مشاهده می شود، برخی ها ریاست جمهوری را با دیگر پست ها اشتباه گرفته اند و برای ثبت نام پا پیش می گذارند ولی واقعا این اقدام جای تامل و هم اندیشی را برای مسئولان فراهم می سازد، اما در میان همه این افراد ناشناس هستند افرادی که شاید بتوانند بسیار بهتر از دیگر مسئولان در هر پستی عمل کنند، برخی افراد نیز برای کمک به ایران اسلامی و نشان دادن غیرت و تعصب خود پا پیش گذاشته اند ولی قطع به یقین برخی ها تنها برای سو استفاده آمده اند و از این فرصت پلی برای معروف شدن خود ساخته اند.

این کار مردم باعث ایجاد سختی و کندی در روند انتخابات و ساماندهی کاندیداهای ریاست جمهوری می شوند و سبب ایجاد مشکلاتی مشکلاتی می شوند که بر بسیاری از کارها و پیشبرد آن ها تاثیر منفی می گذارد، اکثریت آن ها ادعا می کنند که می دانند رد صلاحیت می شوند ولی با این حال باز هم به محل ثبت نام کاندیداها رفته و ثبت نام خود را انجام می دهند.

رئیس جمهور یک ملت بودن ویژگی هایی دارد که هر شخصی نمی تواند آن ها را داشته باشد، رئیس جمهور بودن کار هر شخص و فردی نیست و مسئولیت بسیار خطیر و بزرگی است و باید رئیس جمهوری که قرار است انتخاب شود باید توانایی اداره جمعیت 80 میلیونی ایران را داشته باشد.

در 48 ساعت گذشته خیلی ها آمدند از پیر مرد 88 ساله تا نوجوانی 18 ساله که بسیار عجیب و غیرقابل باور است فردی که می داند رد صلاحیت می شود ولی با این حال باز می آید و در انتخابات کاندیدا می شود، این اعمال شبهه بر انگیز نه تنها باعث ایجاد اخلال در روند کاندیداهای اصلی می شود همچنین احتمال سو استفاده را برای دشمنان این مرز و بوم فراهم می سازد.

برای اداره کشوری بزرگ و پهناور همانند جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهوری قاطع و آگاه به مسائل روز دنیا نیاز است، در میان همه ثبت نام کنندگان ناشناس مهمترین وجه دادن وعده های عجیب و غریب و به نوعی گیچ کننده است برخی از ثبت نام کنندگان از وام های چند ده میلیونی و... صحبت می کنند که به نوعی موجب ایجاد موج های عجیب میان مردم می شود.

ثبت نام کردن افراد مختلف در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران می تواند علت های زیادی داشته باشند که علنی ترین آن به سخره گرفتن انتخابات ریاست جمهوری توسط برخی است، مثال و مصداق بارز این مبحث آوردن دختری خرد سال برای ثبت نام در انتخابات است، در چندین ساعت گذشته از پیر و کودک و جوان و نوجوان و همچنین آمدن برخی افراد با لباس های غیررسمی از جالب ترین نکات بود، کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ایران رکوردهای زیادی را جا به جا خواهد کرد با ادامه این روند رکورد ثبت نام کننده، کوچکترین ثبت نام کننده، بزرگترین ثبت نام کننده و حتی عجیب ترین ثبت نام کننده کاندیداها شکسته خواهد شد.

از دیگر استنباط های این عمل می توان گفت که شاید مردم با این رفتار خود به نوعی اعتراض خود را نسبت به عملکرد برخی مسئولان اعلام می کنند و نشان می دهند که کارهای آن ها را حتی یک دختر بچه 5 ساله هم می تواند انجام دهد.

ولی هر چه که هست بایستی جهت موفقیت کشورمان در انتخابات حساس و تعیین کننده پیش رو از چنین اقداماتی پرهیز کنیم و راه را برای دولت مردان و سیاست بلدان باز کنیم تا اینکه کاندیداتورهای موفقی را در انتخابات پیش رو داشته باشیم و در 4  سال آتی و آینده سال های طلایی و موفقیت آمیزی را برای ایران رقم بزنیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید